🔹با گذشت تنها سه ماه از مدیرعاملی علی جباری در بیمه ایران، او به‌جای تمرکز بر حل مشکلات این شرکت، از یک رسانه منتقد شکایت کرده است.

🔹در حالی که پرسش‌های مختلفی درباره عملکرد جباری در بانک آینده، بیمه رازی و صندوق تامین خسارت های بدنی وجود دارد، انتظار می‌رفت که این مقام دولتی رویکردی متفاوت در بیمه ایران اتخاذ کند.

🔹اما شکایت از پایگاه خبری “آگاه شو”، که یک رسانه تخصصی در حوزه بیمه به شمار می‌رود، آن هم تنها پس از مدت کوتاهی از آغاز به کار این مدیرعامل، نشان‌دهنده نیاز به بررسی و تجدیدنظر اساسی در رویکردهای مدیریتی است.

🔹در حالی که رویکرد و تأکید عبدالناصر همتی و مسعود پزشکیان بر تعامل و سعه‌صدر با رسانه‌ها و شفاف‌سازی در امور بوده و عملکرد قابل قبولی در این حوزه تاکنون داشته اند، شکایت یک مدیر دولتی از رسانه منتقد، آن هم تنها پس از مدت کوتاهی از آغاز به کار، سؤالی جدی را مطرح می‌کند:

🔹چگونه ممکن است در شرایطی که دولت بر تعامل و شفاف‌سازی تأکید دارد، یک مقام دولتی به‌جای پاسخگویی و سعه‌صدر، به فکر شکایت از منتقدان بیفتد؟

🔹این اقدام نه‌تنها با سیاست‌های اعلام‌شده دولت در تضاد است، بلکه نشان‌دهنده نیاز به بازنگری اساسی در رویکردهای مدیریتی و تعامل با رسانه‌ها می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید