خسرو کفیلی

پس از مصدومیت رسول معتمدی ، حس رقابت از من در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران گرفته شد.
رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران که روز پنجشنبه هفته جاری برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا عازم بوگوتا می شود ، با بیان این مطلب گفت : از زمانی که معتمدی در خلال برگزاری لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران دچار مصدومیت شد ،حس رقابت از من در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در آستانه اعزام این تیم گرفته شد.
رسول وزنه برداری با کلاس جهانی است و حضور او در اردوهای آمادگی تیم ملی موجب تلاش مضاعفم برای رسیدن به آمادگی بیشتر بود . جای این وزنه بردار در اردوی آمادگی تیم ملی خالی است و من امیدوارم که او هر چه زودتر پس از مداوا در اردوی تیم ملی حاضر شود و بسان گذشته همچون دو دوست و دو رقیب در کنار هم برای پوشیدن دوبنده تیم ملی تلاش کنیم.
دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی با مثبت ارزیابی کردن آمادگی اش برای شرکت در رقابتهای جهانی کلمبیا که نخستین رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، گفت : پس از سه ماه حضور در اردوهای آمادگی اکنون در آمادگی مطلوب برای شرکت در این رویداد بسیار مهم هستم. من بدون هراس از رقیبانم و بدون توجه به حدنصابهایی که آنان در استارت لیست مسابقات در دسته ۱۰۲ کیلوگرم ثبت کرده اند ، تنها برای کسب افتخار و بدست آوردن امتیازات لازم برای حضور در بازی های المپیک پاریس در این مسابقات شرکت خواهم کرد.
ملی پوش رامهرمزی تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به حضور حافظ قشقایی ، مصطفی جوادی ، کیانوش رستمی ، مهدی کرمی ، آیت شریفی وعلی داودی در ترکیب تیم اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانی کلمبیا اظهارداشت : تمامی ملی پوشان اعزامی کشورمان به رقابتهای جهانی شانس کسب مدال در این رویداد مهم در تک حرکات و یا در مجموع را دارند.
دهدار با اشاره به فاصله طولانی محل برگزاری مسابقات در کلمبیا گفت : ملی پوشان وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی می بایست رنج سفر طولانی ای را متحمل شوند . این ملی پوشان پس از رفتن به استانبول با پروازی ۱۵ ساعته به بوگوتا خواهند رسید که مسیر بسیار طولانی و خسته کننده ای است که امیدوارم این مسیر طولانی تاثیر منفی در آمادگی ملی پوشان نداشته باشد.
او با تقدیر از سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری که بستر مناسب برای اعزام تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای جهانی کلمبیا را مهیا کرد ، اظهارداشت : با اینکه انوشیروانی هنوز رییس نشده است و فدراسیون وزنه برداری با سرپرست اداره می شود ولی او برای اعزام این تیم به کلمبیا تلاش مضاعفی کرده است تا تیمی قدرتمند روانه مسابقات گردد.
هزینه اعزام تیم های ملی وزنه برداری دختران و پسران ایران به کلمبیا ، با بودجه یک ساله فدراسیون وزنه برداری برابری می کند که این بودجه توسط انوشیروانی تهیه شده است و ملی پوشان کشورمان هم قسم شده اند که با کسب مدال های رنگارنگ زحمات او را جبران کنند.
او در باره عملکرد سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران و دستیارانش در طول تشکیل اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در طول سه ماهه گذشته نیز گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران همچون دعوت شدگان به اردوی تیم ملی در طول سه ماه گذشته دور از خانواده هایشان در کنار ملی پوشان با برنامه ریزی مدون شرایط تمرین را برای ما فراهم کردند که جای تقدیر از آنان را دارد.
دهدار در باره برخی از مدعیان پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری ایران که بیرون از اردوی آمادگی تمریناتشان را پی می گیرند ، گفت : من مطمئن هستم که این وزنه برداران تمام تلاش خود را در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور انجام خواهند داد تا بتوانند نظر کادر فنی تیم ملی را برای دعوت به اردوی تیم ملی جلب کنند که موفق نیز خواهند شد.
ما دو رویداد مهم رقابتهای آسیایی و بازی های آسیایی هانگ ژو را در سال آینده پیش رو خواهیم داشت که از اهمیت بسیاری برای وزنه برداران برخوردار است چرا که این دو مسابقه انتخابی بازی های المپیک پاریس نیز خواهند بود به همین خاطر تمامی مدعیان قصد دارند دوبنده تیم ملی را برتن کنند.
او در باره حضورش در رقابتهای آسیایی کره جنوبی گفت : حضورم در این مسابقات هنوز مشخص نیست و این امر بستگی به نظر کادر فنی خواهد داشت ولی از هم اکنون اعلام می کنم که تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا به عنوان یکی از اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی هانگ ژو شرکت کنم .

دیدگاهتان را بنویسید