محمدجواد آذری جهرمی نوشت: معتقدم باید با مردم صادق بود و نباید با بازی با کلمات از وعده ای که داده شده عدول کرد؛ نیاز است نفسهای تازه در روح دولت چهاردهم دمیده شود. چهره های تکراری برای مردم ملالت آورند.

🔹محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود نوشت: انتخابات به سرانجام رسید و ملت ایران و نظام اسلامی سرافراز شدند. مقدماتی بر آشتی مجدد مردم با حق و حقوقشان فراهم شد. امیدوارم این سرمایه قدر دانسته شود و حفظ شود.

🔹همانطوری که از ابتدای آغاز تبلیغات انتخابات نوشته بودم، امروز که کار انتخابات به سرانجام رسید، مسوولیتی در کابینه جدید نخواهم پذیرفت. معتقدم باید با مردم صادق بود و نباید با بازی با کلمات از وعده ای که داده شده عدول کرد؛ نیاز است نفسهای تازه در روح دولت چهاردهم دمیده شود. چهره های تکراری برای مردم ملالت آورند.

🔹باید تمرکز کنم بر اتمام پایان نامه نیمه تمامم و ادامه تحصیل در مقطع دکترا، این برنامه قبلی من برای زندگی بود که همان را پیگیری خواهم کرد.

🔹برای رئیس جمهور منتخب و دولت آینده آرزوی موفقیت دارم. او الان امید جمع زیادی از مردم است و با راستی، صداقت و پاکدستی و شجاعتی که دارد، ان شالله در تمشیت امور اجرایی کشور هم خواهد درخشید. همچنان با بضاعت کمی که دارم و با همه توان از او و راهش حمایت خواهم کرد تا با اقدامات ایشان، همه باهم به زندگی برگردیم…

دیدگاهتان را بنویسید