ماجرای قاتل سریالی مازندران، یکی از هولناکترین پرونده های سال۱۴۰۲ بود که کشور را در بهت و حیرت فرو برد. عامل اصلی این جنایت سریالی ،کلثوم ۵۶ ساله بود که مانند یک بختک روی زندگی مردان مسن افتاده بود و هم قاتل جانشان شد و هم قاتل مالشان.اکنون که دست کلثوم برای مأموران رو شده و به پایان خط رسیده است از جنبه حقوقی پرونده وی را مورد بررسی قرار می دهیم و به این موضوع نیز می پردازیم که آیا متهم اصلی این پرونده دوباره رنگ آزادی را می بیند؟

کلثوم نقشه ای عجیب وغریب برای همسرانش کشیده بود، نقشه ای حساب شده که موی لای درزآن نمی رفت. او در شهرهای مختلف شمال کشور به قول قدیمی ها قاپ مردان مسن و پیر را می دزدید. دلشان را می برد و باآن ها زندگی مشترک خود را زیر یک سقف آغاز می کرد. اما ماجرا به همین جا و به این سادگی ها پیش نمی رفت و او با مهربانی پس از این که اعتماد پیرمردها و فرزندان آن ها را جلب می کرد ، داروها را به خورد پیرمردهای بخت برگشته می داد تا آن ها مرگ را درآغوش بگیرند. آن موقع بود که طلب مهریه و حقوق خود را از خانواده های مقتول می کرد.

اما ازآنجایی که بار کج هیچ وقت به منزل نمی رسد،مرگ آخرین همسر او که پیرمردی۸۲ ساله به نام گنج علی بود شک فرزنداش را برانگیخت و پرده راز ۷ جنایتی که او از سال ۹۲ به بعد انجام داده بود برداشته شد تا دوباره خبرهای یک قاتل سریالی تیتر اول صفحات حوادث مطبوعات و خبرگزاری ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید