🔹عصرایران روایت کرده، حضور ظریف اما یک مخالف جدی داشت و آن هم حسین شریعتمداری بود. مدیر مسئول روزنامه کیهان همچنان در فضای انتخابات باقی مانده است و به نظر می‌رسد نمی‌خواهد یا نمی‌تواند باور کند که مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران شده است و ظریف نیز نقش بسزایی در این پیروزی داشته است.

🔹نکته اولی که باید به جناب شریعتمداری متذکر شد این است که ظریف در دوره انتقالی مسئولیت رسمی دارد و مسئول شورای راهبری است؛ بنابراین او بهترین گزینه برای پاسخ دادن به روند انتخاب کابینه است. حالا اگر شما از او خوشتان نمی‌آید، مسئله دیگری است.

🔹نکته بعدی این است که جناب مدیر مسئول باید توجه کنند که در انتخابات تیرماه، همه نامزدهای اصول‌گرا و همراهانشان به اندازه کافی درباره ظریف و عملکرد او صحبت کردند. خود شما و دوستان رسانه‌ایتان بارها و بارها از ظریف، برجام و دولت روحانی نوشتید، اما نتیجه انتخابات چه شد؟

🔹اگر مردم ظریف را عامل مشکلات خود می‌دانستند، به پزشکیان رأی نمی‌دادند. فراموش نکردید که وزیر پیشین خارجه شهر به شهر برای پزشکیان تبلیغ کرد و گفت که او و رئیس‌جمهور منتخب همفکر هستند، پس مردم با رأی خود به خوبی پاسخ شما را دادند

دیدگاهتان را بنویسید