عصرایران نوشت:

علی پیرحسین‌لو معاون مناطق ستاد استاد تهرانِ مسعود پزشکیان در سخنانی خطاب به رییس جمهوری منتخب از او خواست با اعتماد به جوانان طرحی نو دراندازد و نسل نو را به کار گیرد و گفت :

🔹«اما بعد، فلا تطولن احتجابک عن رعیتک». بقیه‌اش را خودتان بلدید. با مردم صحبت کنید آقای دکتر! نگذارید طول بکشد و فاصله بیفتد بین گفت‌وگوهای مستقیم خودتان با مردم. شما سه هفته هر روز بین مردم بودید و با ایشان رودررو حرف می‌زدید. چرا باید الان یک هفته بگذرد و تنها صدایی که از سمت شما به مردم می‌رسد، صداهای ناهنجار و حرفهای مجعول و مجهول و خبرهای بی‌پایه و ضد و نقیض باشد؟ چرا خودتان جلوی

🔹ما از طرف شما به مردم قول دادیم. قول ندادیم که کارهای بزرگ بکنیم، ولی قول دادیم رفتارهای بدی که قبلی‌ها در حق این مردم روا داشتند را تکرار نکنیم. ما نگرانیم که شما هم مثل گذشتگان به نسل بعد اعتماد نکنید. نگرانیم که شما را هم از ادامه همنشینی با اصلاح‌طلبان هزینه‌داده بترسانند.

🔹نگرانیم کسانی که از شنبه دور شما نشسته‌اند و می‌نشینند، غیر از کسانی باشند که تا جمعه برای شما و برای ایران کف خیابان‌ها بودند. نگرانیم که این بار هم، با وجود خواست شما و وعده‌های شما، روندها غیرشفاف و غیرکارشناسی طی شود. ما نگرانیم که شما گرفتار «من شرکهم فی الآثام» شوید، گرفتار «اعوان الاثمه و اخوان الظلمه» شوید.

🔹من از شما خواهش می‌کنم که نگذارید شما را از اعتماد به جوان‌ترها بترسانند، نگذارید به بهانه تجربه و رزومه و توانایی و سابقه و چه و چه، شما را از شکستن حلقه‌ی بسته‌ی مدیران ناکارآمد چهل‌ساله بترسانند. حالا نه که در این چهل سال خیلی درست و خوب کار کرده‌اند، که حالا فکر می‌کنیم آنها بلدند و نسل بعد تجربه‌ی مدیریتی و سابقه‌ی فلان ندارند!

دیدگاهتان را بنویسید