مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی:

🔹 بر اساس تحلیل داده‌کاوی محتوای پلتفرم‌های جهانی و ملی و با آنالیز بیگ‌دیتا، آمار بازدید برنامه‌های نوروزی و ماه رمضانی سیما در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های اصلی از یک و نیم میلیارد عدد عبور کرده است.

🔹در روبیکا ۱۳۹ میلیون و در ایتا بیش از ۸۵ میلیون بازدید از برنامه‌های سیما ثبت شده است.

🔹طبق داده کاوی انجام شده در معاونت فضای مجازی، بخش‌های جذاب و متفاوت برنامه‌ها در اینستاگرام بیش از ۱.۱ میلیارد بازدید یکتا داشته است.

🔹در تلگرام هم بیش از ۱۷۳ میلیون بازدید از کلیپ برنامه‌های سیما ثبت شده است.

🔹این آمار جدا از آمار بازدید در تلوبیون، بله، سروش و دیگر پلتفرم‌های پرمخاطب است.

دیدگاهتان را بنویسید