خسرو کفیلی

ملی پوش وزنه برداری فوق سنگین ایران از حضورش در ترکیب تیم کشورمان در رقابتهای جهانی بحرین خبر داد .
آیت شریفی وزنه بردار فوق سنگین مازندرانی کشورمان که به تازگی در رقابتهای جام جهانی تایلند به مدال برنز دست یافت ، با بیان این مطلب گفت : طبق برنامه تدوین شده از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به عنوان یکی از نمایندگان کشورمان در رقابتهای جهانی بحرینی شرکت خواهد کرد.
او گفت : برای حضور در این مسابقات پس از شرکت در اردوی آآمادگی تیم ملی که در تهران دایر شده بود ، بزودی به همراه دیگر ملی پوشان به جزیره کیش اعزام خواهد شد و تمریناتش را زیر نظر کادر فنی تیم ملی ادامه خواهد داد.
در پایان اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در کیش از دعوت شدگان به اردو رکوردگیری به عمل خواهد آمد که امید است در این ر کوردگیری به بهترین حدنصاب های خود دست یابد.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در باره وضعیت علی داودی و میر مصطفی جوادی ملی پوشان اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۸۹ کیلوگرم که خود را برای شرکت در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس آماده می کنند ، اظهارداشت : این دو وزنه بردار تمرینات خود را به خوبی زیر نظر کادر فنی تیم ملی انجام می دهند ولی در خصوص وضعیت این دو وزنه بردار در رقابت با حریفان شان در پاریس من معتقدم که شرایط جوادی برای ایستادن بر یکی از سکوهای قهرمانی سخت تر از داودی است.
با حدنصابهای کسب شده از سوی داودی در تمرینات ، این وزنه بردار شانس بیشتری نسبت به جوادی برای فتح یکی از سکوهای قهرمانی دارد .
جوادی در مدت باقی مانده تا بازی های المپیک پاریس می بایست بر حدنصاب های خود بیفزاید تا شانس ایستادن بر یکی از سکوهای قهرمانی را داشته باشد.
ملی پوش مازندرانی تیم وزنه برداری ایران به دعوت از شماری از وزنه برداران جوان به اردوی آمادگی تیم ملی اشاره کرد و از این وزنه برداران به عنوان آینده سازان وزنه برداری کشورمان یاد کرد و گفت : برخی از این وزنه برداران جوان به رکوردهایی در اردوی آمادگی تیم ملی دست یافته اند که با بهترین های حدنصابهای ایران برابری می کند.
وزنه بردارانی همچون ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری بگونه ای تمرین می کنند که نشان دهنده آینده ای درخشان برای این دو وزنه بردار است.
دیگر وزنه بردار جوان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اند و به حنصابهای خوبی نیز دست یافته اند که نشان از پیشرفت آنان است.
شریفی ۲۲ ساله به میزان آمادگی خود نیز اشاره کرد و گفت :
پس از بازگشت از تایلند و تمرینات انجام داده اکنون به شرایط نسبتا خوبی دست یافته است و امید دارد در رقابتهای جهانی بحرین به بهترین حدنصاب های خود دست یابد.
او به از دست دادن بازی های المپیک پاریس اشاره کرد و گفت : با توجه به شرایط سنی ام امید بسیاری دارم که در بازی های المپیک آینده به عنوان نماینده ایران به بهترین نتیجه دست یابم

دیدگاهتان را بنویسید