خسرو کفیلی

ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران از مسوولان زادگاهش گلایه مند است و قصد مهاجرت دارد.
آیت شریفی وزنه بردار سوادکوهی شمالی/ شیرگاه / تیم ملی وزنه برداری ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کند ، از اینکه مسوولان زادگاهش به وعده هایشان در خصوص او عمل نمی کنند ، گلایه مند است.
او افزود : مسوولان شهرستان شیرگاه پس از کسب مدال برنز رقابتهای جام جهانی تایلند که یکی از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس بود به او قولهایی در باره دادن تسهیلاتی از جمله واگذاری زمین ، وام کم بهره و شغل به او داده بودند که تاکنون محقق نشده است.
ملی پوش فوق سنگین کشورمان که یکی از دو گزینه تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس بود ، اظهارداشت : من به همراه علی داودی دو گزینه ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس در وزن فوق سنگین بودیم و در صورتی که اتفاقی که برای داودی رخ می داد من به جای او به پاریس می رفتم ، مسوولان شیرگاه پس از بازگشت من از هر رویداد گزیشنی بازی های فوق قول هایی به من می دادند که به هیچ یک از آنان عمل نکرده اند.
از همین رو قصد دارم از این به بعد با مهاجرت به شهرستان نور از این شهرستان در رقابتهای مختلف حضور یابم .
شریفی که به تازگی به جرگه افراد متاهل پیوسته است ، در خصوص بازگشتش به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران و ادامه تمریناتش برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین اظهارداشت : پس از یک هفته مرخصی به خاطر مراسم ازدواجم از امروز به جمع دیگر حاضران در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران اضافه خواهم شد و خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده خواهم کرد.
با اینکه یک هفته از شرایط تمرین بدور بودم ولی شرایطم بگونه ای است که حداکثر طی دو هفته این عقب ماندگی را جبران خواهم کرد و به زمان بندی آماده سازی خود توسط کادر فنی تیم ملی خواهم رسید.
او در باره وضعیت علی داودی و علیرضا یوسفی دو ملی پوش فوق سنگین دیگر کشورمان حاضر در اردوی تیم ملی نیز گفت :
داودی به علت حضور در بازی های المپیک پاریس از شرایط بسیار خوبی برخوردار است و یوسفی نیز از جمله وزنه برداران قدرتمندی است که چندی است با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران تمریناتش را پی می گیرد.
من هم از سال گذشته با حضورم در مراحل مختلف دراردوهای آمادگی خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی آماده می کنم .
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اعلام کرده است در رکوردگیری ای که در خلال هفته اول لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران صورت خواهد گرفت ترکیب تیم کشورمان را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین انتخاب خواهد کرد.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری در باره شرایط دیگر وزنه برداران حاضر در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران به ویژه وزنه برداران جوانی که چندی است در اردو حضور دارند ، گفت : من معتقدم که از میان وزنه برداران جوانی که در اردوی تیم ملی حضور دارند برخی از آنان ازجمله علیرضا معینی و علیرضا نصیری در رقابتهای جهانی بحرین به مدال دست خواهند یافت.
این وزنه برداران آینده سازان وزنه برداری ایران هستند که بزودی جای بزرگان این رشته ورزشی را خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید