خسرو کفیلی

بازی های المپیک جای بهترین ورزشکاران جهان است و من امیدوارم دو ملی پوش وزنه برداری ایران به بهترین نتیجه خود در این بازی ها دست یابند.
حسین رضازاده دارنده دو مدال طلا از بازی های المپیک با بیان این مطلب گفت : علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۸۹ کیلوگرم کشورمان پس از شرکت در چند رقابت گزینشی موفق به کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس شده اند و بزودی به عنوان نمایندگان کشورمان در این بازی ها شرکت خواهند کرد.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با اشاره به زحمات این دو وزنه بردار برای آمادگی کامل به منظور شرکت در این رویداد ورزشی اظهارداشت : داودی و جوادی در طول چند ماه گذشته با حضور در اردوهای آمادگی و زیر نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند و بزودی برای رقابت با حریفانشان عازم پاریس خواهند شد.
او تصریح کرد : دو نماینده وزنه برداری ایران به خوبی می دانند برای فتح یکی از سکوهای قهرمانی اوزان فوق رقابت سخت و پایاپایی را با حریفانشان خواهند داشت از همین رو باید به این نکته توجه کنند هر حرکت اشتباهی آنان را از کسب مدال دور خواهد ساخت به همین خاطر آنان باید هر شش حرکت خود را با موفقیت پشت سر گذارند و یا اینکه با کمترین اشتباه به کار خود در این بازی ها خاتمه دهند.
رضازاده با اشاره به تجربه حضور داودی در بازی های المپیک گفت : داودی در دوره گذشته این بازی ها که در توکیو برگزار شد حضور داشت و موفق به کسب مدال نقره شد که امیدوارم این بار به بهترین نتیجه دست یابد.
داودی در دسته فوق سنگین رقابت سختی را با لاشا تالاخادزه گرجستانی و دو حریف قدر خود از ارمنستان و بحرین خواهد داشت و جوادی نیز رقیبان سرسختی از کشورهای بلغارستان ، کلمبیا ، ونزوئلا و ایتالیا دارد.
دو نماینده ایران در رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس که جزو بهترین های اوزان خود هستند با تلاش مضاعف خود می توانند به بهترین نتیجه در پاریس دست یابند .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به حمایت های صورت گرفته از سوی مسوولان فدراسیون وزنه برداری با ایجاد وسایل و امکانات لازم برای انجام تمرینات دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان برای شرکت در بازی های المپیک پاریس اشاره کرد و گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری تا پیش از آماده شدن کمپ تیم های ملی وزنه برداری ایران با تشکیل اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران در آکادمی ملی المپیک و برخی از شهرستان ها بهترین شرایط را برای آنان فراهم کردند و اکنون نیز با تعمیر و راه اندازی کمپ تیم های ملی وزنه برداری شرایط ایده الی برای آنان مهیا گردیده است.

دیدگاهتان را بنویسید