خسرو کفیلی

فدراسیون وزنه برداری پیگیر مراحل درمانی علیرضا یوسفی ملی پوش فوق سنگین کشورمان و دارنده رکورد جوانان جهان است.
سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : پس از اینکه یوسفی در رقابتهای آسیایی کره جنوبی از ناحیه دست دچار مصدومیت شد ، فدراسیون وزنه برداری با هماهنگی با فدراسیون پزشکی شرایط درمان این وزنه بردار که از امیدهای وزنه برداری ایران بشمار می رود در تهران و قائمشهر فراهم کرده است.
او با اشاره به پیشرفت یوسفی در طول ماه های هم اخیر اظهارداشت : این وزنه بردار جوان در طول ماه های اخیر به حدنصاب های خود افزوده است و یکی از چهره های وزنه برداری کشورمان است که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را نیز دارد.
افزون بر اینکه فدراسیون وزنه برداری پیگیر درمان این وزنه بردار است، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز با بازگشت این وزنه بردار به صحنه رقابت ها ، شرایط حضور او را در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک فراهم خواهد کرد.
رییس فدراسیون وزنه برداری در باره حضور رسول معتمدی و علی داودی در رقابتهای بین المللی جایزه بزرگ کوبا که یکی از رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هست ، گفت : به تشخیص کادر فنی تیم ملی این دو وزنه بردار به کوبا اعزام شدند.
هدف اصلی از حضور معتمدی در این مسابقات ، قرار گرفتن نام این وزنه بردار در فهرست وزنه بردارانی است که شانس حضور در بازی های المپیک را دارند ، است .
با توجه به اینکه معتمدی به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است ، این وزنه بردار تنها با هدف حضور در چنین مساببقات به کوبا اعزام شده است.
در باره علی داودی دیگر ملی پوش کشورمان باید بگویم که این وزنه بردار در تمرینات به حدنصاب های بسیار خوبی دست یافته است.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری در صورتی که صلاح بداند داودی وزنه های سنگینی را در این مسابقات خواهد زد.
رییس فدراسیون به تشکیل اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری مردان و زنان ایران در رده های سنی اشاره کرد و گفت : تیم های ملی وزنه برداری بانوان و آقایان ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو آماده می کنند هم اکنون در اردو هستند و بزودی کادرهای فنی دو تیم اسامی ملی پوشان کشورمان را برای شرکت در دو رویداد فوق اعلام خواهند کرد.
این دو رویداد ورزشی جزو رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس نیز هستند و کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران بهترین های کشورمان را به این مسابقات اعزام خواهند کرد.
انوشیروانی به اعزام تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان به رقابتهای آسیایی هندوستان که مرداد ماه سال جاری برگزار می شود ، اظهارداشت : اردوهای این تیم هم اکنون در شیراز دایر است ، تیم نوجوانان با ترکیب کامل به هندوستان می رودو تیم جوانان با پنج وزنه بردار در این مسابقات شرکت خواهد کرد.
این وزنه برداران پشتوانه های وزنه برداری ایران هستند و پس از بازگشت از هندوستان ، در اردوهایی که دایر خواهد شد ، شرکت خواهند کرد.
رییس فدراسیون وزنه برداری هدف از شرکت در رقابتهای گزینشی بازی های المپیک پاریس را کسب تمامی سهمیه ها برای شرکت در مهمترین رویداد ورزشی جهان عنوان و بیان کرد :‌ ما چه در بخش زنان و چه در بخش مردان تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا با حداکثر سهمیه در این بازی ها شرکت کنیم .
او به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری در اردبیل به ریاست محمدرضا پولادگر معاون ورزشی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه انتخابات رییس فدراسیون وزنه برداری با اساسنامه جدید فدراسیون وزنه برداری برگزار شد ، نیاز بود اساسنامه به تصویب مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری برسد.
افزون بر آن در این مجمع مباحث دیگری نیز به تصویب اعضا رسید.
این مجمع قرار بود با حضور تمامی اعضای مجمع عمومی فدراسیون وزنه برداری برگزارشد که به علت لغو برخی از پروازها ، ۱۰ نفر از اعضا نتوانستند در آن شرکت کنند.
او به برگزاری مجامع هیات های وزنه برداری استان ها و حضورش در این مجامع اشاره و عنوان کرد : با برگزاری این
مجامع و حضور در آنها تلاش داریم حمایت خود را از هیات ها اعلام کنیم و زمنیه حمایت روسای ادارات کل استان ها را از هیات های وزنه برداری استان ها فراهم نماییم .
انوشیروانی در باره گلایه پسر علی مرادی رییس سابق فدراسیون وزنه برداری از مسوولان این فدراسیون در عدم عیادت از پدرش که در بیمارستان بستری است ، گفت : ‌ما قصد عیادت از مرادی را داشتیم و حتی در این خصوص با محسن بیرانوند دبیر سابق فدراسیون وزنه برداری گفت وگو کردیم که متاسفانه ایشان ممنوع الملاقات بود ضمن آنکه هرگونه که بتوانیم تلاش می کنیم که او هر چه زودتر مداوا شود .
رییس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به برگزاری مجمع فوق العاده ای برای انتخاب معاون بانوان این فدراسیون و برخی اعضای هیات رییسه و دبیر اظهارداشت: بزودی با انتخاب نفرات فوق مجمع فوق العاده ای برگزارو آنان معرفی خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید