:
خسرو کفیلی

هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری ایران با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نداریم .
حسین رضازاده رییس انجمن پاراوزنه برداری فدراسیون جانبازان و توان یابان با بیان این مطلب گفت : متاسفانه با نزدیک شدن به زمان اعزام تیم ملی پاراوزنه برداری ایران به رقابتهای جهانی گرجستان که آخرین رقابت گزینشی بازی های پارالمپیک پاریس نیز هست ، شایعاتی مبنی بر تغییر حسین توکلی سرمربی تیم ملی وزنه برداری پارالمپیک ایران منتشر شده است که با تکذیب این شایعه حمایت کامل خود را از توکلی بار دیگر اعلام می کنم .
او افزود : با توجه به زمان باقی مانده تا بازی های پارالمپیک پاریس ، توکلی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی پاراوزنه برداری کشورمان همچنان در پست های خود باقی خواهند ماند و هدایت ملی پوشان کشورمان را برعهده خواهند داشت.
رییس انجمن پاراوزنه برداری فدراسیون جانبازان و توان یابان به تشکیل اردوی آمادگی ملی پوشان پاراوزنه برداری کشورمان در شهرستان محلات اشاره کرد و گفت: این اردو در راستای آمادگی ملی پوشان پاراوزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی گرجستان که آخرین مرحله پیکارهای گزینشی بازی های پارالمپیک پاریس نیز خواهد بود ، دایر شده است.
او افزود : با پایان رقابتهای گرجستان چگونگی حضور ملی پوشان پاراوزنه برداری کشورمان در بازی های فوق مشخص خواهد شد.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در باره چگونگی آمادگی علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان برای شرکت در بازی های المپیک پاریس اظهارداشت : داودی و جوادی هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند و با توجه به زمان باقی مانده ، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران برنامه مدونی برای آمادگی آنان تدوین کرده است.
این دو وزنه بردار کشورمان برای اینکه بتوانند در بازی های المپیک پاریس به نتیجه مطلوبی دست یابند می بایست بر حدنصاب های خود بویژه در حرکت یک ضرب بیفزایند.
رضازاده در باره دلیل عدم دعوت از رضا دهدار دیگر ملی پوش وزنه برداری کشورمان که نتوانست سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کند به اردوی آمادگی تیم ملی گفت : با اینکه گفته می شود که دهدار اندک شانسی برای حضور در این بازی ها دارد ، دلیل عدم دعوت از این وزنه بردار به اردوی تیم ملی را کادر فنی تیم ملی باید پاسخ دهند.
او افزود : کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری بزودی تشکیل جلسه خواهد داد و سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران با حضور در این نشست گزارشی از میزان آمادگی این دو وزنه بردار ارائه خواهد کرد.
رضازاده به برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان وجوانان دختر و پسر ایران در همدان و شرکتش در مراسم اختتامیه این مسابقات اشاره کرد و گفت :‌ این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی را داشت فرصت مناسبی برای کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه دختر و پسر کشورمان بود که مستعدان این رشته ورزشی راشناسایی و زمینه حضور بهترین های این مسابقات را به اردوهای آمادگی تیم ملی فراهم کنند

دیدگاهتان را بنویسید