خسرو کفیلی

به کسب مدال حتی مدال طلا از سوی علی داودی ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در بازی های المپیک پاریس بسیار خوشبین هستم .
آیت شریفی ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران و یکی از دو حریف اصلی علی داودی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان با بیان این مطلب گفت : با توجه به شرایط بدنی مناسب و میزان آمادگی مطلوب داودی که از نزدیک و در اردوهای آمادگی تیم ملی مشاهده کردم من معتقدم که این وزنه بردار می تواند حتی در حضور لاشا تالاخادزه قوی ترین مرد جهان و دارنده چندین مدال طلای رقابتهای جهانی و بازی های المپیک ، بر سکوی نخست رقابتهای دسته فوق سنگین بازی های المپیک پاریس بایستد.
او افزود : با اینکه چندی روزی بیشتر به زمان برگزاری رقابتهای دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس باقی مانده است ، به نظر من داودی با توجه به شرایط سنی تالاخادزه و میزان آمادگی اش می تواند این وزنه بردار را اسیر قدرت خود کند .
شریفی افزود : من در طول برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی از نزدیک شاهد تلاش و تمرینات سخت داودی بوده ام به همین خاطر به کسب مدال از سوی او در پاریس خوشبین هستم .
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در باره وضعیت میر مصطفی جوادی دیگر ملی پوش کشورمان در بازی های المپیک پاریس گفت : جوادی نیز بسان داودی در طول برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی به خوبی تمرینات خود را انجام داد و بر حدنصابهای خود افزود ولی پیش بینی من این است که کار جوادی سخت تر از داودی است ولی اگر جوادی بسان رقابتهای جهانی عربستان عمل کند بدون تردید او نیز یکی از شانس های کسب مدال در دسته ۸۹ کیلوگرم بشمار می رود.
شریفی با اشاره به اعزام داودی و جوادی به پاریس محل برگزاری بازی های المپیک پاریس و تعطیلی اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : با اعزام این دو ملی پوش به پاریس اردوی آمادگی تیم ملی تعطیل شد و به دعوت شدگان به اردوی تیم ملی چند روزی استراحت داده شد .
با آغاز دو باره اردوی تیم ملی ، ملی پوشان بار دیگر تمرینات خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین و دیگر رقابتهای پیش رو آغاز خواهند کرد.
او تصریح کرد : با اینکه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران هنوز مستقیما اعلام نکرده اند که من در چه رویدادی شرکت خواهم کرد ولی من خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کنم و امیدوارم بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کنم .
با توجه به میزان آمادگی ام و شرایط سختی که در اردوهای آمادگی تیم ملی پشت سر گذاشتم بی شک بهترین نتیجه را در بحرین ثبت خواهم کرد.
شریفی به تغییر نسل در تیم ملی وزنه برداری ایران با توجه به وزنه برداران جوانی که به اردوهای تیم ملی وزنه برداری کشورمان دعوت شده اند ، گفت : وزنه برداران جوان بسیار خوبی به اردوهای آمادگی تیم ملی دعوت شده اند و من بر این باور هستند که برخی از آنان در بحرین مدال های رنگارنگی را کسب خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید