خسرو کفیلی

پیشکسوتان خانه نشین را برای استفاده از تجارب آنان دعوت به همکاری کنید.
مدد نصیری نیا سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران و پدر شاهین نصیری نیا یکی از اسطوره های وزنه برداری کشورمان که هم اکنون به عنوان مربی در آمریکا فعالیت دارد ، با بیان این مطلب خطاب به مسوولان فدراسیون وزنه برداری گفت : از پیشکسوتانی همچون من که ۵۰ سال در وزنه برداری ایران خدمت کرده ایم برای استفاده از تجاربمان دعوت به همکاری کنید .
پیشکسوتان نباید به فدراسیون وزنه برداری مراجعه در خواست کار کنند بلکه این دست اندرکاران فدراسیون هستند که باید از آنان برای استفاده از تجاربشان دعوت به همکاری کنند.
او گفت : شماری از پیشکسوتان وزنه برداری ایران که شاگردان بسیاری را تحویل تیم ملی برداری کشورمان قرار داده اند ، باکوله باری از تجربه هم اکنون خانه نشین هستند ، باید از این افراد در مناصب مختلف استفاده شود.
او در باره عملکرد سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت : انوشیروانی در مدتی که به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری منصوب شده است گام های موثری در ایجاد وحدت بین خانواده وزنه برداری و اعزام تیم های ملی رده های گوناگونی سنی کشورمان به رقابتهای مختلف برداشته است که امیدوارم که این روند در صورت انتخاب او به عنوان رییس فدراسیون تداوم داشته باشد.
انوشیروانی در این مدت بسیار فعال نشان داده است و ارتباط خوبی بین اعضای خانواده وزنه برداری ایجاد کرده است که امیدوارم این روند پس از ریاستش هم ادامه داشته باشد.
بهتاج از جمله مدیرانی است که کارنامه موفقی داشته است و امیری نیز پیش از این به عنوان دبیر در فدراسیون وزنه برداری فعالیت کرده است.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران با اشاره به سه نامزد شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری گفت : انوشیروانی ، ایوب بهتاج و جلیل امیری هر سه از خانواده وزنه برداری هستند . با توجه به شناختی که از آنان دارم هر سه نفر آنان شایسته هدایت فدراسیون وزنه برداری می باشند.
او در ادامه اظهارداشت : من پیش از این نیز عنوان کرده ام که نیاز اصلی فدراسیون وزنه برداری ، منابع مالی است. با توجه به شرایط بد اقتصادی کشور و مشکلاتی که از دوره گذشته بجا مانده است هر یک از نامزدهای ریاست فدراسیون وزنه برداری که آرای لازم را کسب کنند با مشکلات بسیاری روبه رو خواهند شد.
آنان در مرحله نخست باید اسپانسرهایی را برای رفع مشکلات مالی به خدمت بگیرند که این کار بسیار سخت است.
نصیری نیا متذکر شد : رییس سابق فدراسیون وزنه برداری زمین شخم زده ای را به مسوولان جدید این فدراسیون تحویل داده است بدون آنکه مورد بازخواست قرار گیرد.
اکنون هیات های وزنه برداری استان ها با مشکلات عدیده ای از جمله کمبود میله و هالتر و سالن و… روبه رو هستندو رفع این مشکلات به بودجه بسیاری نیاز دارد .
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران در باره عملکرد ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی در رقابتهای جهانی کلمبیا که حکم انتخابی بازی های المپیک را نیز داشت ، گفت : مسوولان جدید فدراسیون وزنه برداری با توجه به مشکلاتی که با آنها روبه رو بودند تیم خوبی را روانه رقابتهای جهانی کردند و نتایج نیز نسبتا خوب بود. نکته ای که در باره عملکرد سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران باید بگویم این است که یکی از پیشکسوتان به عنوان مشاور می بایست در کنار او قرار گیرد.
زمانی که من هدایت تیم ملی را برعهده گرفتم مرحوم رضا استکی در کنار من قرار داشت و من از تجربیات او استفاده می کردم.
علی حسینی از جمله وزنه برداران خوب ایران بشمار می رفت و اکنون که او به عنوان سرمربی تیم ملی فعالیت می کند نیاز به حمایت و استفاده از تجربه پیشکسوتان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید