خسرو کفیلی

تیم ملی حفاری اهواز با نزدیک شدن به زمان برگزاری فصل آتی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور در پی به خدمت گرفتن بهترین وزنه بردار فوق سنگین ایران است.
فراز رامهرمزی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با تایید این مطلب گفت : بزودی و با مشخص شدن تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ ، تیم ملی حفاری اهواز نسبت به بستن تیمی قدرتمند برای کسب عنوان قهرمانی لیگ اقدام خواهد کرد.
در این خصوص ملی پوشانی ازجمله علی داودی ملی پوش فوق سنگین کشورمان و یکی از نفرات اعزامی تیم ایران به بازی های المپیک پاریس را در نظر گرفته ایم که امید داریم با او قرارداد منعقد کنیم .
داودی سال گذشته نیز در تیم ملی حفاری اهواز عضویت داشت وامتیازاتی خوبی را برای ما کسب کرد و من از عملکرد او راضی هستم.
او افزود : کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز افزون بر داودی ، نگاه ویژه ای به وزنه برداران جوانی که هم اکنون در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران هستند و خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کنند ، دارد.
از جمله این وزنه برداران می توان به علیرضا نصیری که یکی از آیندگان وزنه برداری ایران خواهد بود ، اشاره کرد . ضمن آنکه تلاش خواهیم کرد مهدی کرمی ملی پوش سابق وزنه برداری کشورمان را نیز به خدمت بگیریم .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز که در فصل گذشته لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور به علت بدبیاری پس از تیم های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب در رده سوم ایستاد،گفت : فصل گذشته بدترین فصلی بود که من در آن مربیگری کردم ، دو اتفاق ناگوار و حذف دو وزنه بردار تیم ملی حفاری اهوازز باعث شد که عنوان قهرمانی را از دست بدهیم .
من امیدوارم دیگر این اتفاقات برای تیم ملی حفاری اهواز رخ ندهد تا بتوانیم همچون گذشته یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ وزنه برداری باشیم .
او تصریح کرد : نشست سرپرستان تیم های شرکت کننده در فصل آینده بزودی در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار می شود و چگونگی برگزاری لیگ مشخص خواهد شد و مسوولان باشگاه ملی حفاری اهواز در خصوص چگونگی حضور این تیم در دو لیگ جوانان و بزرگسالان باشگاه های کشور تصمیم گیری خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با اشاره به مشکلاتی که باشگاه ها با آن مواجه هستند ، گفت : تمامی باشگاه های ورزشی با مشکلات مالی مواجه هستند و باشگاه ملی حفاری اهواز نیز از این امر مستثنی نیست ولی این امر باعث نشده است که این باشگاه در رشته وزنه برداری سرمایه گذاری نکند.
رامهرمزی به زمان تشکیل نخستین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی حفاری اهواز برای شرکت در لیگ اشاره کرد و گفت : نخستین مرحله از اردوی تیم ملی را از اوایل مرداد ماه در اهواز دایر خواهیم کرد .
دراین مرحله از اردو از وزنه برداران جوان استفاده خواهیم کرد و ملی پوشانی که در اختیار خواهیم گرفت در اردوی تیم ملی به تمریناتشان ادامه خواهند داد و دیگر وزنه برداران نیز در شهرهای خود تمرین خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید