خسرو کفیلی

دو ملی پوش وزنه برداری ایران در بازی های المپیک پاریس از انگیزه بالایی برای حضور در رقابتهای جهانی بحرین برخوردار هستند.
بهادر مولایی سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : با تشکیل اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران ، علی داودی و میرمصطفی جوادی دو نماینده کشورمان در بازی های المپیک پس از بازگشت از پاریس با حضور در اردو تمرینات خود را برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آغاز کرده اند.
او گفت : داودی و جوادی با انگیزه مضاعف به همراه دیگر دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران تلاش خواهند کرد با رسیدن به شرایط ایده آل در رقابتهای جهانی حضور یافته و بهترین نتیجه را کسب کنند.
سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران به حضور رضا دهدار ملی پوش سابق وزنه برداری ایران که پس از ناکامی در اخذ سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس دیگر در هیچ یک از مراحل اردوهای آمادگی تیم ملی حضور نداشته است ،در این مرحله از اردو اشاره کرد و گفت : دهدار پس از ماه ها دوری از رقابتهای این رشته ورزشی بار دیگر از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردو دعوت شده است ، او که دوران سختی را از لحاظ روحی و روانی گذرانده است اکنون خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که از اهمیت بسیاری برخوردار است ، آماده می کند.
مولایی در باره شرایط وزنه برداران جوانی همچون علیرضا نصیری ، ابوالفضل زارغ ، علیرضا معینی و… که به تازگی از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردوی آمادگی دعوت شده اند ، گفت : روند پیشرفت این وزنه برداران همچنان ادامه دارد ، حضور این وزنه برداران جوان و با انگیزه در اردوی تیم ملی موجب ایجاد رقابت در اوزان مختلف شده است .
سرپرست تیم ملی وزنه برداری ایران کسب سه تا چهار مدال از رقابتهای جهانی بحرین توسط ملی پوشان کشورمان را دور از انتظار ندانست و گفت : با توجه به میزان آمادگی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی و حدنصاب های کسب شده از سوی آنان ، پیش بینی من این است که تیم ایران به سه و یا چهار مدال از این مسابقات دست خواهد یافت.
تیم ایران در حالی با ترکیبی از وزنه برداران جوان و با تجربه راهی منامه خواهد شد که انتظارات از این تیم بسیار خواهد بود.
او به شرایط ایجاد شده از سوی مسوولان فدراسیون وزنه برداری در این مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی اشاره کرد و گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمامی شرایط لازم از جمله تغذیه مناسب ، مکمل و … را برای دعوت شدگان به اردو فراهم کرده است و هیچ گونه کمبودی در این مرحله از اردو وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید