خسرو کفیلی

من به هیج وجه قصد ندارم برای کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران و مسوولان فدراسیون وزنه برداری دردسر و یا حاشیه ای درست کنم .
علیرضا یوسفی ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران که چندی است از سوی نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران دیگر به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان دعوت نشده است ، این مطلب را عنوان کرد.
رکورددار دسته فوق سنگین جوانان جهان گفت : با اینکه چندی است با وجود آمادگی نسبی از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت نشده ام تا خود را برای شرکت در رقابتهای آسیایی و جهانی آماده کرده و برای کشورم از میادین مختلف افتخار کسب کنم ولی به هیچ وجه در پی آن نیستم که برای کادر فنی تیم ملی و مسوولان فدراسیون وزنه برداری دردسر و یا حاشیه ای درست کنم ، چرا که بر این باور هستم که روند پیشرفت وزنه برداری با کادر اجرایی جدید آغاز شده است و نباید در این مسیر اختلالی ایجاد شود.
یوسفی در باره عدم دعوتش به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین که ابان ماه سال جاری برگزار خواهد شد ، اظهارداشت : من از چرایی عدم دعوتم به اردوی تیم ملی اطلاع ندارم . من برای آخرین مرتبه اواخر سال گذشته و پس از بازگشت تیم ملی وزنه برداری ایران از رقابتهای آسیایی ازبکستان به اردوی تیم ملی دعوت شدم .
در آن زمان به علت عمل جراحی کوچکی که داشتم مجبور به ترک اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران شدم و از آن زمان به بعد دیگر به اردوی تیم ملی دعوت نشدم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی وزنه برداری کشورمان توسط نصیرشلال اظهارداشت : سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران تصمیم به تغییر نسل در تیم ملی وزنه برداری کشورمان گرفته است و آن را اجرایی کرده است که به این تصمیم باید احترام گذاشت ، من تا پارسال برای تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران وزنه می زدم و به تازگی به رده سنی بزرگسالان وارد شده ام و هنوز سال ها می توانم دوبنده تیم ملی را برتن کنم .
او تصریح کرد: با این وجود باید عنوان کنم که من سرباز وطنم هستم و هر زمان که سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اعلام کند آماده حضور در اردوی تیم ملی هستم .
یوسفی در باره میزان آمادگی اش اظهارداشت : چندی است که تمریناتم را به تنهایی انجام می دهم و از شرایط نسبتا خوبی برخوردار هستم .
ملی پوش سابق وزنه برداری به حضور علی داودی و آیت شریفی دو ملی پوش فوق سنگین ایران در اردوی تیم ملی اظهارداشت : من برای داودی که یکی از دو نماینده ایران در بازی های المپیک پاریس خواهد بود آرزوی موفقیت دارم و از اینکه شریفی به حدنصاب های خوبی دست یافته است ، خوشحالم .
یوسفی در باره حضورش در لیگ وزنه برداری وزنه برداری باشگاه های ایران که از شهریور ماه سال جاری آغاز خواهد شد ، گفت : با اینکه چند ماه به آغاز رقابتهای لیگ باقی مانده است ولی این امکان وجود دارد که بسان فصل گذشته برای تیم مناطق نفت خیز جنوب به میدان بروم .

دیدگاهتان را بنویسید