خسرو کفیلی

فدراسیون وزنه برداری از من برای همکاری دعوت به عمل نیاورده است.
علی پاکیزه جم یکی از وزنه برداران شاخص وزنه برداری ایران که در دوران ریاست علی مرادی در بخش های مشورتی و فنی فعالیت می کرد ، با بیان این مطلب گفت : از زمانی که سجاد انوشیروانی به عنوان سرپرست و سپس رییس فدراسسیون وزنه برداری انتخاب شده است از من برای همکاری با این فدراسیون دعوت نشده است.
او افزود : نه تنها از من ، از محمد نصیری یکی از اسطوره های وزنه برداری نیز برای همکاری و دادن مشاوره دعوت به عمل نیامده است و به نظر می رسد که مسوولان جدید فدراسیون وزنه برداری از دوستان خود در این بخش ها استفاده می کنند.
همگان به خوبی می دانند که من دردوره ریاست مرادی بدون هیچگونه چشمدات مادی ، تمام تجارب خود را برای پیشرفت وزنه برداری دراختیار مسوولان فدراسیون وزنه برداری قرار می دادم .
مربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران در باره عملکرد ملی پوشان کشورمان در رقابتهای آسیایی کره جنوبی که به تازگی در جینجو برگزار شد ، گفت : متاسفانه باید بگویم که ملی پوشان کشورمان در این مسابقات عملکرد خوبی نداشتند.
کیانوش رستمی با آن همه تجربه و افتخار چگونه ممکن است که در رده هشتم قرار گیرد و دو وزنه بردار سنگین وزن کشورمان در وزنی که همیشه وزنه برداران ایرانی بر یکی از سکوهای قهرمانی قرار می گرفتند در رده های چهارم و پنجم قرار گرفتند.
این وزنه برداران سنگین وزن چگونه می توانند با لاشا تالاخادزه رکورددار دسته فوق سنگین جهان به رقابت بپردازند.
علی داودی دیگر وزنه بردار فوق سنگیون کشورمان نیز به علت آماده نبودن نتوانست در این رویداد قاره ای که از اهمیت بسیاری وزنه برداری ایران برخوردار بود ، شرکت کند.
پاکیزه جم در ادامه گفت : تیم ملی وزنه برداری ایران تنها در دسته ۸۱ کیلوگرم که یک وزن غیر المپیکی است توسط حسین سلطانی به مدال طلا دست یافت.
سلطانی در صورتی که بخواهد در بازی های المپیک پاریس شرکت کند می بایست به یک وزن بالاتر و یا پایین تر برود که این هم امکان پذیر نیست.
او در باره عملکرد نواب نصیرشلال سرمربی جدید تیم ملی وزنه برداری کشورمان در رقابتهای آسیایی کره جنوبی اظهارداشت : هنوز زود است که در این باره ابراز نظر کرد ، زمان نیاز است که در باره این مربی جوان صحبت کرد.
پاکیزه جم که رفاقت نزدیکی با علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری دارد در باره بیماری او اظهارداشت : متاسفانه باید بگویم که شکم مرادی آب آورده است و در بیمارستان بستری شده است.
دکتر نوروزی رییس کمیته فدراسیون پزشکی به تازگی از او عیادت کرده است و قول هایی داده است . ضمن آنکه شماری از مسوولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان نیز با حضور در بیمارستان از رییس فدراسیون وزنه برداری عیادت به عمل آورده اند و امیدوارم که هر چه زودتر مرادی مداوا شود.

دیدگاهتان را بنویسید