خسرو کفیلی

سرمربی تیم ملی حفاری اهواز از اخراج وزنه برداری که مانع از حضور این تیم در کورس قهرمانی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور شد ، خبر داد.
فراز رامهرمزی با تایید این مطلب که تیم ملی حفاری اهواز با وجود یک هفته باقی مانده تا پایان لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران دیگر شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارد ، اظهارداشت : متاسفانه امتیازاتی که در هفته دوم لیگ به علت عدم تمکین یکی از وزنه برداران در گرفتن وزنه برای او از دست دادیم مانع از آن شد که دیگر در اندیشه کسب عنوان قهرمانی لیگ باشیم .
او افزود : میلاد رضایی وزنه بردار دسته ۶۱ کیلوگرم این تیم در هفته دوم لیگ به گونه ای عمل کرد که اکنون به جای رقابت با تیم های ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب برای کسب عنوان جام قهرمانی می بایست برای کسب عنوان سومی با تیم رعد پدافند هوایی به رقابت بپردازیم .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز افزود : رضایی در حرکت یک ضرب دسته ۶۱ کیلوگرم ، از زدن وزنه های درخواستی امتناع کرد و موجب حذف این وزنه بردار در این حرکت و از دست دادن امتیازاتی شد .
او افزود : کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز ، رضایی را به علت تخلف صورت گرفته دراختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد و اعضای این کمیته نیز این وزنه بردار را اخراج کردند.
این وزنه بردار با عملکرد خود زحمات دیگر وزنه برداران این تیم را از بین برد.
رامهرمزی تصریح کرد : من معتقدم همانگونه که کادر فنی تیم ملی حفاری اهواز درخواست تشویق وزنه بردارانی را عملکرد خوبی دارند از باشگاه می کند ، با وزنه برداران خاطی نیز باید برخورد نماید .
سرمربی تیم ملی حفاری اهواز با اشاره به حضور شماری از بهترین وزنه برداران این تیم در سال های گذشته اظهار داشت : در طول سال هایی که تیم ملی حفاری اهواز در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور حضور داشته است ، شماری از بهترین وزنه برداران کشورمان در این تیم عضویت داشتند و بهترین عملکرد برای این تیم داشتند.
رامهرمزی با ابراز رضایت از عملکرد رضا دهدار و علی داودی دو ملی پوش این تیم در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور در باره عدم حضور مهدی کرمی ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم گفت : کرمی به علت اینکه به تازگی عمل جراحی کوچکی در پای خود انجام داده بود در هفته دوم وزنه نزند ولی این وزنه بردار در هفته سوم به روی تخته خواهد رفت.
این را هم بگویم که رضا دهدار و علی داودی دو ملی پوش دیگر این تیم وزنه های خود را مهار کردند .
او از عملکرد الیاس صالح پور ،کوروش زارع و علیرضا نصیری سه وزنه بردار جوان این تیم که به تازگی در رقابتهای جهانی مکزیک به نتایج خوبی دست یافتند ، ابراز رضایت کرد و گفت : این سه وزنه بردار آینده سازان وزنه برداری ایران هستند که در صورت تداوم تمریناتشان بزودی دوبنده تیم ملی وزنه برداری کشورمان را بر تن خواهند کرد.
رامهرمزی از میزبانی تیم مناطق نفت خیز جنوب در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران تقدیر کرد و گفت : نفتی ها میزبان بسیار خوبی در این هفته بودندو تمامی شرایط را برای برگزاری رقابتهایی خوب مهیا کرده بودند که جای تقدیر دارد

دیدگاهتان را بنویسید