خسرو کفیلی

نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران ، چاره ای جز جوانگرایی در تیم ملی نداشت .
جواد خوشدل مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران و ملی پوش سابق این رشته ورزشی و دارای چندین مدال آسیایی با بیان این مطلب گفت : با اینکه برخی مخالف تغییر در تیم ملی وزنه برداری ایران و استفاده از جوانان در این تیم هستند ولی من معتقدم که کار نصیرشلال صحیح بوده است و باید این کار زودتر انجام می شد.
او افزود : سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران پس از چند حضور با ملی پوشان سابق وزنه برداری کشورمان در رویدادهای برون مرزی به این نتیجه رسید که این وزنه برداران خواسته های خود را برآورده نمی کند به همین خاطر تصمیم گرفت که در ترکیب تیم ملی تغییرات ایجاد کند و به همین خاطر از شماری از وزنه برداران جوان برای شرکت در اردوهای آمادگی تیم ملی دعوت کرد.
این وزنه برداران نیز پاسخ اعتماد سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران را در اردوهای آمادگی داده اند و با رسیدن به حدنصاب های بسیار خوب نشان داده اند که پشتوانه های خوبی برای ملی پوشان این رشته ورزشی هستند.
مربی سابق تیم ملی وزنه برداری ایران با نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس و حضور دو ملی پوش کشورمان در این بازی ها اظهارداشت : با توجه به رکوردهایی که علی داودی ملی پوش فوق سنگین کشورمان در اردوهای آمادگی بدست آورده است من یقین دارم که او بر یکی از سکوهای قهرمانی خواهد ایستاد.
داودی که تجربه حضور در بازی های المپیک توکیو و کسب مدال نقره از این بازی ها را دارد ، شرایطش بگونه ای است که اگر دچار مصدومیت نشود و در روز مسابقه تمرکز کافی را داشته باشد بی شک به مدال دست خواهد یافت.
در باره میرمصطفی جوادی دیگر وزنه بردار کشورمان که سهمیه حضور در این بازی ها در دسته ۸۹ کیلوگررا کسب کرده است باید بگویم که او کار بسیار سختی را خواهد داشت چرا که حریفان بسیار قدرتمندی در این دسته وجود دارند.
جوادی کار بسیار سختی دارد و امیدوارم در روز مسابقه شرایطی بوجود آید که او بتواند بهترین نتیجه را کسب کند و برای کشورمان افتخار کسب کند.
جوادی که رییس کمیته ورزش قهرمانی شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز هست در باره چگونگی حضور تیم وزنه برداری این باشگاه در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور نیز گفت : هیات رییسه باشگاه بودجه مناسبی برای وزنه برداری این باشگاه در نظر گرفته است.
تیم مناطق نفت خیز جنوب در فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ جوانان باشگاه های کشور و نایب قهرمانی لیگ بزرگسالان را بدست آورد و اکنون با بودجه مناسبی که دراختیار تیم قرار داده شده است امیدواریم در فصل آینده در هر دو رده سنی عنوان قهرمانی را کسب کنیم .
او افزود : در دیداری که با جواد نادری سرمربی تیم مناطق نفت خیز جنوب داشتم از او خواستم گفت وگوهایی را با برخی از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان برای عضویت در این تیم داشته باشد ضمن آنکه به وزنه برداران جوان و بومی نیز بهای لازم را بدهد.
خوشدل در ادامه اظهارداشت : تیم مناطق نفت خیز جنوب پر افتخارترین تیم در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور بشمار می رود و در طول سال های گذشته به دفعات عنوان قهرمانی لیگ باشگاه های کشور و رقابتهای وزنه برداری باشگاه های آسیا را کسب کرده است و انتظار است روند پیشرفت در این باشگاه همچنان تداوم داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید