خسرو کفیلی

کسب مدال از رقابتهای جهانی عربستان آن هم در دسته ۸۹ کیلوگرم که شلوغ ترین وزن در این رقابتهاست ، بسیار سخت است .
مصطفی جوادی ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری کشورمان در آستانه اعزام به رقابتهای جهانی عربستان که در شهر ریاض برگزار خواهد شد ، با بیان این مطلب گفت : ۵۵ وزنه بردار از کشورهای مختلف در پنج گروه در رقابتهای دسته ۸۹ کیلوگرم رقابتهای جهانی حضور دارند . از این تعداد ۱۱ نفر در گروه آ به رقابت می پردازند که هشت نفر از آنان دارای مدال های جهانی و المپیک هستند این امر نشان می دهد که کسب مدال در رقابتهای این دسته بسیار سخت و دشوار است.
او به میزان آمادگی اش برای شرکت در این مسابقات که از اهمیت بسیاری برخوردار است ،اشاره کرد و گفت : من به همراه دیگر ملی پوشان وزنه برداری کشورمان ، شش ماه است که در اردوهای آمادگی تیم ملی زیر نظر کادر فنی تمرینات سختی را پشت سر گذاشته ایم تا با آمادگی کامل در این رویداد جهانی شرکت کنیم . اکنون باید منتظر ماندو دید که در روز مسابقه چه اتفاقی برای من رقم خواهد خورد.
ملی پوش قزوینی دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در باره رقبای اصلی اش در رقابتهای جهانی عربستان گفت : از یک وزنه بردار خاص نمی توانم به عنوان رقیب اصلی ام در رقابتهای فوق یاد کنم به نظر من تمام وزنه بردارانی که نامشان در گروه آ این دسته ثبت شده است رقیب من خواهند بود.
او در باره وضعیت دیگر ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در این مسابقات اظهارداشت : از نظر من با توجه به زحماتی که ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در اردوهای آمادگی متحمل شده اند ، تمامی آنان شانس کسب مدال از این رویداد مهم که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را دارد ، دارا می باشند.
با توجه به کثرت وزنه برداران شرکت کننده در این مسابقات ، تمامی وزنه برداران کشورمان کاری سخت و دشوار را برای کسب مدال پیش رو دارند.
جوادی درباره شرایطش در فهرست وزنه برداران دسته ۸۹ کیلوگرم جهان که شانس حضور در بازی های المپیک پاریس را دارند ، گفت : رقابتهای جهانی کلمبیا و پیکارهای آسیایی کره جنوبی دو رویداد گزینشی بازی های المپیک پاریس بودند که من پیش از این در آنها شرکت کردم و رقابتهای جهانی عربستان سومین و مهمترین رویداد گزینشی است که من در آن شرکت خواهم کرد.
این مسابقات از اهمیت بسیاری برخوردار است و من نیز تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا بهترین نتیجه را بدست آورم تا شرایط خود را در بین وزنه بردارانی که شانس حضور در این بازی ها را دارند در دسته ۸۹ بهبود بخشم .
جوادی در باره چگونگی حضورش در بازی های آسیایی هانگ ژو که پس از رقابتهای جهانی عربستان برگزار می شود ، گفت : طبق نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران من قرار است در یک دسته بالاتر در معیت تیم ایران در این بازی ها شرکت کنم .
او تصریح کرد : با اینکه کمتر از ۸۸ کیلوگرم وزن دارم ولی در بازی های آسیایی در دسته ۹۶ کیلوگرم به رقابت می پردازم و امیدوارم بتوانم در این دسته نیز وزنه های خوبی به ثبت رسانم.
ملی پوش قزوینی دسته ۸۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران در آستانه اعزام به ریاض محل برگزاری رقابتهای جهانی در باره انتظاراتش از مسوولان گفت : انتظارم از مسوولان استانی خیلی بیشتر بود که متاسفانه اجابت نشد ولی با این حال امیدوارم مسوولان ورزش استان قزوین پس از رقابتهای جهانی و بازی های آسیایی هانگ ژو به قول های خود عمل کنند.
جوادی در پایان از کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران که در راس آن نواب نصیرشلال قرار دهد ، تمجید کرد و گفت : نصیرشلال به همراه دیگر دستیارانش تمام تجارب خود را در اختیار ملی پوشان وزنه برداری کشورمان قرار دادند که جا دارد از آنان تقدیر شود.

دیدگاهتان را بنویسید