خسرو کفیلی

ملی پوش جوان وزنه برداری ایران که تلاش دارد جا پای بزرگان این رشته ورزشی بگذارد از سهراب مرادی به عنوان الگوی ورزشی خود یاد کرد.
علیرضا معینی یکی از وزنه برداران جوان دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : الگوی من در وزنه برداری سهراب مرادی قهرمان جهان و المپیک است و از اینکه او به تازگی به جمع کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اضافه شده است ، بسیار خوشحال هستم .
او افزود : مرادی با داشتن تجارب بسیار از حضور در عرصه های مختلف رقابتهای جهانی و المپیک و انتقال این تجارب به ملی پوشان وزنه برداری ایران سهم بسیاری در روند پیشرفت آنان خواهد داشت.
حضور مرادی در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران انگیزه را نزد دعوت شدگان به اردو افزایش داده است.
ملی پوش جوان وزنه برداری ایران با تقدیر از نواب نصیر شلال و بهمن زارع سرمربی و مربی تیم ملی وزنه برداری ایران افزود : در طول مدتی که زیر نظر این بزرگان وزنه برداری ایران به تمرینات در اردوهای آمادگی تیم ملی ادامه دادم ، شاهد افزایش حدنصابهایم بودم که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
این وزنه بردار دسته ۹۶ کیلوگرم در خصوص حضورش در یک دسته بالاتر اظهارداشت : در این خصوص با کادر فنی تیم ملی وزنه برداری کشورمان صحبت کردم و آنان نیز موافقت خود را با این امر اعلام کرده اند . با توجه به اینکه دسته ۹۶ کیلوگرم یک وزن غیر المپیکی است به همین خاطر تصمیم گرفتم در دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه بزنم .
من به خوبی می دانم برای اینکه در این دسته موفق شوم به زمان نیاز دارم .
ملی پوش اصفهانی تیم وزنه برداری ایران به دعوت از شماری از وزنه برداران جوان به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در چالوس دایر شده است ، اظهارداشت : حضور شماری از وزنه برداران جوان در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران را باید به فال نیک گرفت . این جوانان می توانند در کنار بزرگان وزنه برداری کشورمان تمرینات خود را انجام دهند و ضمن رقابت با آنان بر تجربیات خود بیفزایند.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران که هم اکنون در دوحه محل برگزاری رقابتهای بین المللی قطر بسر می برد ، در این مرحله از اردو از شماری از وزنه برداران جوان که به تازگی در رقابتهای جهانی مکزیک به مدال دست یافتند ازجمله علیرضا نصیری ، ایلیا صالح پور ، عبدالله بیرانوند و …نیز دعوت به عمل آورده است که بی شک این وزنه برداران در آینده نزدیک جا پای بزرگان این رشته ورزشی خواهند گذاشت.
ملی پوش وزنه برداری ایران که نقطه ضعفش در حرکت دو ضرب است ، اظهارداشت : با حضور در دسته ۱۰۲ کیلوگرم و رفع مصدومیتم از ناحیه مج پا بدون تردید این مشکل نیز برطرف خواهد شد و در حرکت دو ضرب نیز موفق عمل خواهم کرد.
معینی که در تیم ذوب آهن اصفهان عضویت و به تازگی در هفته دوم لیگ وزنه برداری باشگاه های ایران در دسته ۹۶ کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد ، در باره رقابتهای فصل جاری لیگ گفت : در طول دو هفته ای که از برگزاری لیگ گذاشته است ما شاهد رقابت تیم های شرکت کننده در اوزان مختلف هستیم .
با توجه به امتیازات کسب شده از سوی تیم های شرکت کننده ، دو تیم ذوب آهن اصفهان و مناطق نفت خیز جنوب دو مدعی قهرمانی در این فصل هستند .
با توجه به نزدیکی امتیازات دو تیم، رقابتهای هفته سوم تعیین کننده قهرمان این دوره از رقابتهای لیگ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید