خسرو کفیلی

هدایت تیم ملی وزنه برداری ایران را یکی از مجربترین کادرهای فنی جهان برعهده دارد.
علیرضا نصیری دارنده مدال طلای رقابتهای جهانی جوانان در مکزیک با بیان این مطلب گفت : از اینکه زیر نظر نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران و دیگر اعضای این کادر از جمله سهراب مرادی دارنده مدال طلای بازی های المپیک به عنوان شاگرد تمریناتم را پی می گیرم بسیار خوشحالم چرا که هم اکنون یکی از با تجربه ترین و مجربترین کادرهای فنی جهان هدایت ملی پوشان وزنه برداری کشورمان را برعهده دارند.
نصیری که اواخر سال گذشته و پس از کسب مدال طلای رقابتهای جهانی جوانان در مکزیک از سوی نصیرشلال به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان دعوت شده است ، افزود : از زمانی که به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران دعوت شده ام توانسته ام به حدنصاب های خود بیفزایم که امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
ملی پوش جوان دسته ۹۶ کیلوگرم تیم وزنه برداری کشورمان به حضور شماردیگری از وزنه برداران جوان در اردوی تیم ملی اشاره کرد و گفت : افزون بر من ، چند وزنه بردار جوان دیگر که میانگین سنی آنان۲۰ سال است نیز در اردوی تیم ملی حضور دارند ، این وزنه برداران در طول ماه های گذشته با تمرینات سخت اکنون به رکوردهای جهانی اوزان مختلف نزدیک شده اند و از هم اکنون می توانم بگویم که نسل جدید وزنه برداری ایران در حال شکل گیری است و بزودی نسل جدید ملی پوشان وزنه برداری ایران در رقابتهای مختلف شرکت خواهند کرد.
نصیری در باره درخواست هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان وجوانان ایران برای دراختیار گذاشتن پنج وزنه بردار جوان کشورمان که هم اکنون در اردوی تیم ملی حضور دارند به منظور همراهی تیم کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا اظهارداشت : در این خصوص کادر فنی تیم ملی و مسوولان فدراسیون وزنه برداری باید تصمیم بگیرند که من و دیگر وزنه برداران جوان در چه رویدادی شرکت کنیم .
من به عنوان یک ملی پوش تابع نظرات کادر فنی و مسوولان فدراسیون وزنه برداری هستم .
افزون بر رقابتهای جهانی جوانان اسپانیا ، تیم ملی وزنه برداری ایران نیز می بایست در رقابتهای وزنه برداری غرب آسیا ، پیکارهای داخل سالن قهرمانی آسیا و رقابتهای جهانی بحرین شرکت که کند با توجه به زمان باقی مانده تا این مسابقات ، این کادر فنی تیم ملی است که مشخص خواهد کرد کدام وزنه بردار در چه رویدادی شرکت کند.
او تصریح کرد : هدف تمامی وزنه برداران جوانی که در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند ، کسب افتخار برای کشورمان است . من نیز در صورتی که در ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین برگزیده شوم ، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا پس از کسب مدال طلا در رده سنی جوانان ، این مدال را در رده سنی بزرگسالان نیز تکرار کنم .
ملی پوش جوان تیم ملی وزنه برداری ایران که به همراه علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش بزرگسال کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده اند در اردوی تیم ملی حضور دارد ، در باره وضعیت این دو ملی پوش گفت : داودی و جوادی در طول ماه های گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشته اند و اکنون به ۹۵ درصد میزان آمادگی خود دست یافته اند.
من مطمئن هستم که این دو وزنه بردار به بهترین حدنصاب های خود در بازی های المپیک پاریس دست خواهند یافت و امیدوارم افتخاری دیگر برای کشورمان کسب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید