خسرو کفیلی

ملی پوش سابق وزنه برداری ایران قصد خداحافظی از دنیای قهرمانی را ندارد و بزودی به صحنه رقابتها باز خواهد گشت.
امیر عزیزی دارنده چندین مدال جهانی و آسیایی که از تابستان سال گذشته در هیچ رویداد قاره ای و جهانی در معیت تیم ملی وزنه برداری ایران شرکت نکرده است با بیان این مطلب گفت : با بهبودی مصدومیتهای متعددم بزودی به صحنه رقابتهای وزنه برداری بازخواهم گشت و تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که بار دیگر دوبنده تیم ملی را برتن کنم .
ملی پوش سابق دسته ۱۰۹ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که سال گذشته و پیش از اعزام تیم کشورمان به رقابتهای جهانی عربستان و بازی های آسیایی هانگ ژو به علت مصدومیت اردوی تیم ملی را ترک کرد ، افزود : آسیب دیدگی از نواحی زانو ، دست و کتف باعث شد که یک سال از میادین وزنه برداری دور باشم که با رهایی از بند این مصدومیت ها اکنون تمرینات خود را آغاز کرده ام و بزودی به صحنه رقابتهای این رشته ورزشی باز خواهم گشت.
او با اشاره به تماسش با نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران اظهارداشت : در تماس با سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران قرار شد با حضور در لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور و زدن وزنه های خوب ، این شانس را داشته باشم که بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدم و خود را برای شرکت در رقابتهای پیش رو آماده کنم .
وی گفت : با توجه به اینکه اسامی ملی پوشان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین پیش از این به فدراسیون جهانی وزنه برداری ارسال شده است ، عملا شرکت در این مسابقات مهم را از دست داده ام وباید خود را برای شرکت در رقابتهای پیش رو آماده کنم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران در باره جوانگرایی صورت گرفته در تیم ملی وزنه برداری کشورمان بیان کرد : این تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران بود که از شماری از وزنه برداران جوان که در میان آنان چهره های بسیار خوبی حضور دارند برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت کند که باید به این تصمیم احترام گذاشت.
او تصریح کرد: وزنه برداری یک رشته رکوردی است و هر وزنه برداری که به حدنصاب های بهتری دست یابد به اردوی تیم ملی دعوت خواهد شد.
عزیزی در باره حضورش در ترکیب تیم زنجان برای شرکت در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد ، گفت : با توجه به اینکه زمان اندکی به برگزاری این مسابقات مانده است ، زمان کافی برای آماده کردن خود برای شرکت در این مسابقات را ندارم به همین خاطر دراین مسابقات که در اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت نخواهم کرد.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به زمان برگزاری آغاز فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور و شرکتش در این لیگ اشاره کرد و گفت : فصل آتی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور از شهریور ماه سال جاری کلید خواهد خورد و تاکنون تیم های شرکت کننده اقدام به عقد قرارداد وزنه برداران نکرده اند.
از ماه آینده تیم های شرکت کننده اقدام به یارگیری خواهند کرد و من نیز تیم خود را انتخاب خواهم کرد.
شنیده ها حاکی از آن است برخی از تیم های متمول از جمله سپاهان و یکی از تیم های مازندرانی نیز قصد سرمایه گذاری در این رشته ورزشی را دارند که امیدوارم که با حضور این تیم ها مبلغ قرارداد وزنه برداران نیز افزایش یابد.
در میان لیگ های متعدد رشته های مختلف ورزشی ، وزنه برداری که یکی از رشته های المپیکی بشمار می رود ، کمترین پول به وزنه برداران داده می شود که این امر خوب نیست.

امیر عزیزی تیم ملی وزنه بردری ایران سرم کاار چند ماه اردو اصفهان قهرمانی کشور فکر نکنی به آمادگی
صحبت کرد با نواب چندماه نواب صحبت کرده بودیم چند ماه یک تمرینات شل اسیب دیدگی زانو و اسیب دیدگی کهنه خوب شده اند تمرینات را شروع کرد ند

دیدگاهتان را بنویسید