خسرو کفیلی

آسیب دیدگی از ناحیه کمر مانع ازحضورم در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت ، شد.
پیمان جان ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : با اینکه خود را برای شرکت در رقابتهای قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد ، آماده می کردم متاسفانه از ناحیه کمر دچار مصدومیت شدم و همین امر باعث که نتوانم در این رویداد مهم که حکم انتخابی تیم ملی را داشت ، شرکت کنم و شانس خود را برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی از دست دادم .
او افزود : با این وجود قصد دارم در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی دانشجویان کشور که ماه آینده در یکی از شهرهای شمالی کشور برگزار می شود شرکت کنم و با حدنصاب هایی که به ثبت خواهم رساند ، نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران را برای دعوتم به اردوی تیم ملی جلب کنم .
در این رقابتها قصد دارم بیشتر از نفر اول رقابتهای دسته ۱۰۹ کیلوگرم پیکارهای قهرمانی کشور وزنه بزنم .
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران با اشاره به سه رویداد مهمی که قرار است تیم ملی وزنه برداری کشورمان در سال جاری در آنها شرکت کند ، گفت : با توجه به زمان باقی مانده به رقابتهای وزنه برداری غرب آسیا به نظر می رسد شرکت در این مسابقات را از دست داده ام ولی می توانم در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی در رقابتهای وزنه برداری داخل سالن آسیا و پیکارهای جهانی بحرین شرکت کنم .
جان که از اواخر سال گذشته از سوی کادر فنی تیم ملی به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران دعوت نشده است با آرزوی موفقیت برای علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۸۹ کیلوگرم کشورمان که جواز حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده اند، اظهارداشت : با اینکه من در اردوی تیم ملی حضورندارم ولی فعالیت های این دو وزنه بردار را پیگیری می کنم .
داودی که یک مدال نقره از بازی های المپیک در ویترین افتخاراتش داردو به نظر من باید تلاش کند که این مقام را بار دیگر تکرار کند که امید دارم به این مهم دست یابد.
جوادی نیز جزو پنج وزنه بردار برتر دسته ۸۹ کیلوگرم جهان است و برای ایستادن بر یکی از سکوهای قهرمانی کار بسیار سختی را دارد .
این را هم بگویم که فدراسیون وزنه برداری در طول ماه های اخیر حمایت همه جانبه ای را از این دو وزنه بردار به عمل آورده است و تمامی شرایط را برای داوی و جوادی فراهم کرده است.
ملی پوش سابق وزنه برداری ایران به جوانگرایی صورت گرفته توسط نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در تیم ملی اشاره و بیان کرد : جوان هایی که توسط نصیرشلال به اردوی تیم ملی دعوت شده اند بسیار خوب هستند. این وزنه برداران جوان به رکوردهایی دست یافته اند که بیشتر از رده سنی شان است و من مطمئن هستم که این وزنه برداران پشتوانه های خوبی برای ملی پوشان این رشته ورزشی خواهند بود.
نباید فراموش کرد که این وزنه برداران را هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران ساخته است و باید از او تقدیر شود.
او در خصوص حضورش در فصل آینده لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور نیز گفت : هنوز تیم های شرکت کننده در فصل آینده لیگ مشخص نشده اند ولی امیدوارم با افزایش تیم ها ، لیگی پویا را در این فصل شاهد باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید