خسرو کفیلی

برای کسب مدال دسته فوق سنگین رقابتهای جهانی عربستان رقابت سختی را با حریفان خواهیم داشت.
آیت شریفی ملی پوش دسته فوق سنگین کشورمان که به همراه علی داودی و در معیت تیم ملی وزنه برداری ایران قرار است به رقابتهای جهانی عربستان اعزام شود ، با بیان این مطلب گفت : من و داودی تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا ضمن کسب مدال از رقابتهای جهانی عربستان وضعیت خود را در جدول وزنه برداران سهمیه المپیک در این دسته بهتر کنیم .
او که به تازگی و در آخرین رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری در حرکت دو ضرب موفق به مهار وزنه ۲۵۰ کیلوگرم شد ، با ابراز رضایت از میزان آمادگی اش اظهارداشت : پس از آنکه چندی پیش در حرکت یک ضرب موفق به زدن وزنه ۲۱۰ کیلوگرم شدم به تازگی نیز در حرکت دو ضرب وزنه ۲۵۰ کیلوگرم را مهار کردم که امیدوارم با توجه به زمان باقی مانده تا اعزام ایران به رقابتهای جهانی بتوانم بر حدنصاب های خود بیفزایم چرا که برای کسب مدال از رقابتهای جهانی رقابت سختی با دیگر حریفان خواهم داشت.
داودی نیز در آمادگی کامل بسر می برد و تمام تلاش خود را برای کسب افتخار از رقابتهای جهانی بکار خواهد برد.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در باره وضعیت دیگر ملی پوشان کشورمان اعزامی به رقابتهای جهانی عربستان نیز گفت : تمامی ملی پوشان وزنه برداری ایران در طول ماه های گذشته تمرینات سختی را برای کسب افتخار در رقابتهای جهانی پشت سر گذاشته اند که حاصل آن می تواند کسب مدال در این رویداد مهم که حکم انتخابی بازی های المپیک پاریس را نیز دارد ، باشد.
شریفی از مصطفی جوادی ملی پوش دسته ۸۹ کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری ایران به عنوان امید اول کشورمان برای کسب مدال از رقابتهای جهانی یاد کرد و گفت : من معتقدم با توجه به میزان آمادگی جوادی ، این وزنه بردار امید اول تیم ایران برای کسب مدال از رقابتهای جهانی است ضمن آنکه دیگر وزنه برداران کشورمان نیز شانس کسب مدال را دارند.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری ایران در باره وضعیت حریفانشان در این دسته در رقابتهای جهانی اظهارداشت : بی شک تمامی وزنه برداران دسته فوق سنگین به ویژه لاشا تالاخادزه گرجستانی و وزنه برداران کشورهای ارمنستان ، ازبکستان ، سوریه و … نیز برای حضور در این مسابقات تمرینات سختی را پشت سر می گذارند تا با آمادگی در این مسابقات شرکت کنند.
من نیز پیش از این دو بار دیگر شرکت در رقابتهای جهانی را تجربه کرده ام که امیدوارم در این دوره بهترین نتیجه را کسب کنم .
شریفی شرایط اردوهای آمادگی تیم های ملی وزنه برداری ایران در بابلسر و تهران را مطلوب توصیف کرد و گفت: مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمام هم و غم را معطوف آن داشته اند که ملی پوشان بدون دغدغه تمریناتشان را پی بگیرند ، ضمن آنکه کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز در این مدت با برنامه ریزی مدون زحمات بسیاری را برای رسیدن ملی پوشان به آمادگی مطلوب متحمل شده اند.
ملی پوش فوق سنگین وزنه برداری کشورمان در باره انتظاراتش از مسوولان ورزش ایران در آستانه اعزام به رقابتهای جهانی عربستان نیز گفت : در این خصوص به دفعات صحبت شده است ولی هیچ اثری نداشته است .
متاسفانه دست اندرکاران ورزش کشور به چند رشته ورزشی بیشتر بها نمی دهند و وزنه برداری و دیگر رشته های برای آنان از اهمیت لازم برخوردار نیست.
ملی پوشان وزنه برداری کشورمان انتظار ندارند جوایز که به چند رشته خاص اهدا می شود به آنان نیز داده شود ما انتظارداریم حداقل جوایز در نظر گرفته شده از سوی دستگاه ورزش کشور برای مدال آوران رقابتهای آسیایی و جهانی سر موقع اهدا شود نه آنکه این جوایز پس از سال ها بعد در اختیار آنان قرار گیرد.
با توجه به شرایط موجود من و برخی دیگر از ملی پوشان وزنه برداری کشورمان حتی به فکر کناره گیری از این رشته هستیم چرا آینده ما مبهم است.

دیدگاهتان را بنویسید