خسرو کفیلی

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران ، تیمی قدرتمند را روانه مسابقات جهانی بحرین که آبان ماه سال جاری در منامه برگزار خواهد شد ، می کند.
علیرضا معینی ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم تیم وزنه برداری ایران که مدال طلای این دسته در رقابتهای قهرمانی کشور که در اصفهان جریان داشت ، بر گردن آویخت با بیان این مطلب گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران با اینکه تاکنون اسامی ملی پوشان اعزامی به بحرین را اعلام نکرده است ولی مصمم است تیمی قدرتمند با استفاده از شماری از وزنه برداران جوان را راهی این مسابقات کند.
او افزود : شرکت در رقابتهای وزنه برداری غرب آسیا که قرار است در ایران برگزار شود ، بازی های داخل سالن آسیا در تایلند و رقابتهای قهرمانی جهان در بحرین سه رویداد مهم پیش رو هستند که قرار است ملی پوشان کشورمان در آنها شرکت کنند.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران با پایان رقابتهای قهرمانی کشور در اصفهان ، بزودی اسامی وزنه بردارانی که در این سه رویداد شرکت خواهند کرد اعلام خواهد نمود.
ملی پوش دسته ۹۶ کیلوگرم کشورمان در باره وضعیت دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران که خود را برای شرکت در بازی های آسیایی پاریس و پیکارهای قهرمانی جهان در بحرین آماده می کنند ، گفت : علی داودی و میرمصطفی جوادی دو ملی پوش کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده اند در شرایط بسیار عالی قرار دارند و امیدوارم این دو وزنه بردار از این رویداد مدال کسب کنند.
وضعیت دیگر وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی که شامل شماری وزنه بردار جوان که میانگین سنی آنان ۲۰ سال نیز نمی شود، بسیار عالی است.
برخی از این وزنه برداران به حدنصاب های ملی ایران دست یافته اند که جای بسیار امیدواری است.
معینی در باره میزان و آمادگی خود نیز گفت : من در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که چند پیش در جزیره کیش برگزار شد و یکی از بهترین اردوهایی بود که من در آن شرکت کرده بودم ، با حدنصاب مجموع ۴۰۵ کیلوگرم به رکورد جهانی این دسته که در اختیار یک وزنه بردار کلمبیایی است نزدیک شدم. با توجه به حدنصاب هایی که کسب کرده ام امیدوارم در رقابتهای جهانی بحرین رکورد جهانی این دسته را به نام خود ثبت کنم .
ملی پوش اصفهانی تیم وزنه برداری ایران که در رقابتهای قهرمانی کشور با حدنصاب مجموع ۳۹۰کیلوگرم سه مدال دسته ۹۶ کیلوگرم را به گردن آویخت ، در ادامه اظهارداشت : با توجه به بیماری ویروسی که چند روز پیش از شرکت در این مسابقات مبتلا به آن شدم ، نتوانستم با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت کنم .
چند نفر دیگر از وزنه برداران حاضر در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران نیز به این بیماری مبتلا شده بودند.
معینی تصریح کرد : مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور به پایان رسید و من بزودی با حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران خود را برای شرکت در رقابتهای پیش رو آماده خواهم کرد.
من نمی دانم در چه رقابتی باید وزنه بزنم این امر بستگی به نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران دارد که من در چه رویدادی شرکت کنم .
او در باره شرایط اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان که در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی تهران دایر است ، گفت : مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمامی شرایط را برای دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فراهم کرده اند که جای تقدیر از آنان دارد.

دیدگاهتان را بنویسید