خسرو کفیلی

وزنه برداری ایران نسبت به وزنه برداری جهان بسان گذشته عقب تر است و این موضوع را در بازی های المپیک پاریس شاهد بودیم .
مهدی کرمی ملی پوش دسته ۱۰۹ کیلوگرم وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : وزنه برداری ایران با داشتن وزنه برداران قدرتمندی که مدال های جهانی و المپیک را بدست آوردند ولی همیشه از وزنه برداری جهان عقب بوده است.
بااینکه تلاش بسیاری شده است که این عقب ماندگی به حداقل کاهش یابد ولی این چنین نشده است و در بازی های المپیک پاریس شاهد فاصله وزنه برداری ایران با جهانیان بودیم .
او به نتایج کسب شده از سوی علی داودی و میر مصطفی جوادی دو ملی پوش کشورمان در بازی های المپیک پاریس اشاره کرد گفت : داودی و جوادی که از بهترین وزنه برداران ایران هستند برای کسب مدال گام به پاریس گذاشته بودند و تمام تلاش خود را انجام دادند تا برای کشورمان افتخار کسب کنند ولی متاسفانه این چنین نشد.
نگاهی به رکوردهای کسب شده از سوی داودی و جوادی در پاریس نشان می دهد که این دو وزنه بردار روند رو به رشدی داشتند.
ملی پوش وزنه برداری کشورمان که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کند ، افزود : پس از چند ماه دوری از حضور در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران به تازگی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شده ام و در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام .
هدف من حضور قدرتمند در رقابتهای جهانی بحرین است از همین رو تمرینات سختی را پشت سر می گذارم .
کرمی در باره حضوری شماری از وزنه برداران جوان کشورمان در اردوی آمادگی تیم ملی گفت : کادر فنی تیم ملی از شماری از وزنه برداران جوان دعوت به عمل آورده است که این جوانان آینده سازان وزنه برداری کشورمان هستند .
او به عقدش قراردادش با تیم ملی حفاری اهواز برای شرکت در فصل آتی لیگ وزنه برداری باشگاه های کشور اشاره کرد و گفت : به تازگی با تیم ملی حفاری اهواز قرارداد منعقد کرده ام و در فصل آتی برای این تیم وزنه خواهم زد.
ملی پوش وزنه برداری ایران با انتقاد از مبلغ قرارداد ملی پوشان وزنه برداری کشورمان اظهارداشت : متاسفانه باید بگویم که در این فصل افزایش در مبلغ قرارداد ملی پوشان وزنه برداری ایران مشاهده نمی شود و این امر به خاطر آن است که باشگاه های متمول استقبال خوبی از سرمایه گذاری در این رشته ورزشی نمی کنند و شماری از ملی پوشان کشورمان در این فصل تیمی در لیگ نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید