خسرو کفیلی

نقش کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در کسب مدال از سوی دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان در بازی های المپیک پاریس بسیار اساسی است.
مدد نصیری نیا سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران با بیان این مطلب گفت : تصمیم گیرنده اصلی در انتخاب وزنه برای علی داودی و میرمصطفی جوادی ملی پوشان اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۸۹ کیلوگرم در بازی های المپیک ، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران است که از نواب نصیرشلال و بهمن زارع تشکیل شده هستند.
جنگ اصلی در وزنه برداری نه بر روی تخته بلکه در سالن گرم و زمانی است که کادرهای فنی تیم های مختلف نسبت به انتخاب وزنه برای وزنه بردارانشان اقدام می کنند.
کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران در رقابتهای نمایندگان کشورمان در گرفتن وزنه نباید هیچ گونه اشتباهی کنند که موجب شوند که داودی و جوادی از کسب مدال بازبمانند.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران رقابت در اوزان به اضافه ۱۰۹ و ۸۹ کیلوگرم پیکارهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس را بسیار سخت و نزدیک دانست و گفت : من یقین دارم که داودی و جوادی رقابت سختی را با حریفانشان دارند و این امر کار کادر فنی تیم ملی را بسیار دشوار خواهد کرد تا بهترین وزنه ها را برای آنان انتخاب کنند.
نصیری نیا در ادامه گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران افزون بر کارهای فنی باید از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط لازم را برای حضور قدرتمند داودی و جوادی برای شرکت در این رویداد مهم فراهم کرده باشند.
او شانس داودی را برای کسب مدال از بازی های المپیک پاریس را بیشتر از جوادی دانست و گفت : با توجه به حدنصاب های کسب شده از سوی داودی و جوادی در اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران ، من بر این عقیده ام که داودی شانس بیشتری از جوادی برای فتح یکی از سکوهای قهرمانی دارد.
سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : داودی که تجربه حضور در بازی های المپیک را نیز دارد ، اکنون امید اول وزنه برداری ایران برای کسب مدال از این رویداد مهم است که امیدوارم تحقق یابد.
نصیری نیا به امکانات و شرایط ایجاد شده از سوی مسوولان فدراسیون وزنه برداری برای دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان اشاره کرد و گفت : دست اندرکاران فدراسیون وزنه برداری در طول ماه های گذشته تمامی شرایط و امکانات درخواستی از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران را به منظور تشکیل اردوهای آمادگی برای آمادگی دو ملی پوش اعزامی کشورمان به پاریس را فراهم کرده اند ضمن آنکه وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک نیز جوایز ارزشمندی برای مدال آوران کشورمان در نظر گرفته است. از همین رو اکنون هیچ عذری در این خصوص در صورت ناکامی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید