خسرو کفیلی

تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران برای تکرار مقام قهرمانی خود در مسابقات جهانی اسپانیا شرکت خواهد کرد.
هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران با نزدیک شدن به زمان اعزام تیم کشورمان به رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا با بیان این مطلب گفت : با اینکه شماری از وزنه برداران خود را که سال گذشته عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی جوانان در مکزیک را کسب کردند در اختیار نداریم و زمان اندکی برای ساختن تیمی قدرتمند در اختیار داشتیم با این وجود تیم کشورمان برای تکرار عنوان قهرمانی خود در رقابتهای اسپانیا شرکت خواهد کرد.
او با اشاره به تشکیل اردوی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان در شهر سرعین اظهارداشت : هم اکنون هشت وزنه بردار جوان به همراه ۱۰ وزنه بردار نوجوان در این اردو که در سرعین دایر شده است ، حضور دارند و دو وزنه بردار جوان دیگر به نام ایلیا صالحی و آریا پایدار نیز در تهران تمریناتشان را انجام می دهند که این دو وزنه بردار به هنگام اعزام به اسپانیا به تیم ملحق خواهند شد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در ادامه اظهارداشت : سال گذشته که عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی جوانان را در مکزیک از آن خود کردیم ، بیش از یک سال فرصت داشتم تا تیمی قدرتمند را ساخته و روانه مسابقات کنم ولی اکنون تنها پنج ماه زمان دارم که چنین کاری انجام دهم که این کار بسیار سخت است. با این وجود و نفراتی که در اختیار دارم امیدوارم بتوانم افتخار سال گذشته را این بار در اسپانیا تکرار کنم.
پانزوان با اشاره به دو وزنه بردار جوان کشورمان که در اردوهای آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور داشته و خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کنند ، گفت : علیرضا نصیری و ابوالفضل زارع دو وزنه بردار جوان کشورمان هستند که هم اکنون زیر نظر کادر فنی تیم ملی تمریناتشان را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین انجام می دهند . این دو وزنه بردار در صورتی که در اختیار تیم جوانان قرار می گرفتند بی شک دو مدال طلا براندوخته های تیم کشورمان افزوده می شد.
او به مشاهده استارت لیست اولیه مسابقات جهانی جوانان در اسپانیا اشاره کرد و گفت : با اینکه نمی توان به استارت لیست اولیه مسابقات استناد کرد ولی می توانم بگویم که تیم ایران در پنج وزن شانس کسب مدال از این رویداد مهم خواهد داشت.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در ادامه گفت :‌ کمتر از دو ماه دیگر فرصت داریم تا تیمی قدرتمندی را روانه مسابقات جهانی کنیم از همین رو از این زمان باید کمال استفاده را ببریم .
پانزوان در باره چگونگی حضور تیم ایران در رقابتهای آسیایی نوجوانان و جوانان که قرار است در فیلیپین برگزار شد نیز گفت : چگونگی شرکت ایران در این مسابقات هنوز مشخص نیست . با این وجود این مسابقات نیز برای ما مهم است و سعی می کنیم حضوری قدرتمند در این مسابقات داشته باشیم .
او در باره شرایط ایجاد شده برای وزنه برداران نوجوان وجوان کشورمان در اردوی سرعین گفت : شرایط و امکانات خوبی در این شهر برای وزنه برداران ایجاد شده است و من از شرایط موجود راضی هستم .

دیدگاهتان را بنویسید