خسرو کفیلی

کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در باره درخواست کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران نظر خود را اعلام خواهد کرد.
وحید ربیعی دبیر فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : کادر فنی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران با نزدیک شدن به زمان برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا خواستار در اختیار گرفتن چند وزنه بردار جوان کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند و خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین آماده می کنند ، شده است.
او افزود : اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری بزودی با حضور اعضای کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری جوانان و بزرگسالان ایران تشکیل جلسه خواهد داد و پس از استماع نقطه نظرات اعضای این کادرهای فنی نظر خود را در این خصوص اعلام خواهد کرد.
ربیعی تصریح کرد : اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری به همراه مسوولان فدراسیون وزنه برداری تمام تلاش خود را انجام می دهند و با بررسی تمامی جوانب بهترین تصمیم را دراین خصوص اتخاذ کنند.
دبیر فدراسیون وزنه برداری به انتقال اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در بازی های المپیک پاریس و رقابتهای جهانی بحرین به جزیره کیش اشاره کرد و گفت : با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران و با نزدیک شدن به زمان اعزام دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان به بازی های المپییک پاریس ، این اردو به جزیره کیش انتقال یافت و تا پایان ماه جاری ادامه خواهد داشت و پس از آن اردو به تهران منتقل می شود و تا زمان اعزام به پاریس ادامه خواهد داشت.
او در باره وضعیت میرمصطفی جوادی و علی داودی دو ملی پوش کشورمان که سهمیه حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده اند ، اظهارداشت : هر چه به زمان برگزاری بازی ها المپییک نزدیک می شویم ، شرایط این دو وزنه بردار برای شرکت در این رویداد مهم ایده آل تر می شود.
ایستادن بر یکی از سکوهایی قهرمانی در بازی هایی المپیک برای این دو وزنه بردار سخت است و اگر این دو وزنه بردار خواستار کسب مدال طلا باشند کار بسیار سخت تر خواهد شد.
داودی و جوادی با توجه به زمان که در اختیار دارند و تمرینات سخت و طاقت فرسا بزودی به حدنصاب های خوی دست خواهند یافت.
ربیعی در باره وضعیت رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم کشورمان که در رقابتهای جام جهانی تایلند که آخرین رقابت گزینشی بازی المپیک پاریس بود ، ناکام شد ، گفت :‌ با اعلام اسامی سه وزنه بردار تییم چین برای شرکت در بازی المپیک ، عملا دیگر دهدار شانس برای حضور در این بازی ها ندارد و فعلا این وزنه بردار در زادگاهش تمریناتش را انجام می دهد.
دبیر فدراسیون وزنه برداری در باره وضعیت شش وزنه بردار جوانی که از سوی نواب نصیرشلال به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی بحرین دعوت شده اند نیز اظهارداشت : این وزنه برداران جوان چهره خوبی از خود در اردوهای آمادگی تیم ملی نشان داده اند .
وزنه بردارانی همچون علیرضا نصیری‌، ابوالفضل زارع ، علی عالیپور ، عبدالله بیرانوند و… آینده وزنه برداری ایران هستند و به حدنصاب های خود نیز دست یافته اند.
او به تشکیل اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا و پیکارهای آسیایی فیلیپین گفت : اردوی این تیم هم اکنون با دعوت از شماری از وزنه برداران مستعد در اردبیل زیر نظر هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان و دیگر اعضای کادر فنی این تیم دایر شده است و زمان کافی در اختیار این کادر است که تیم هایی قدرتمند برای شرکت در رقابتهای جهانی و آسیایی بسازند و بزودی از دعوت شدگان به اردو آزمایش دوپینگ به عمل خواهد آمد.
ربیعی به اعتراض دو ملی پوش وزنه برداری ایران که جواز حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کرده اند به حقوق اعلام شده آنان از سوی کمیته ملی المپیک گفت : با صحبت های صورت گرفته با مسوولان کمیته ملی المپیک قرار است حقوق داودی و جوادی افزایش یابد.

دیدگاهتان را بنویسید