خسرو کفیلی

درخواست گرفتن آزمایش دوپینگ از دعوت شدگان به اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان وجوانان ایران را به ستاد مبارزه با دوپینگ ارائه کرده ایم .
هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران با بیان این مطلب گفت : از مسوولان ستاد مبارزه با دوپینگ خواسته ایم با اعزام افسران خود به شهرستان سرعین از ۱۷ وزنه بردار نوجوان و جوان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران که خود را برای شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا و رقابتهای آسیایی فیلیپین آماده می کنند ، آزمایش دوپینگ به عمل آورند.
او افزود : کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان با مشخص شدن نتایج آزمایش دوپینگ وزنه برداران با خیال راحت کار خود را برای حضور در دو رویداد فوق که از اهمیت بسیاری برخوردار هستند ، ادامه خواهد داد.
وی با ابراز رضایت از امکانات و تاسیسات فراهم شدن در سرعین برای تشکیل اردوی تیم های ملی نوجوانان و جوانان اظهارداشت : شرایط بسیار خوبی برای دعوت شدگان به اردو از نظر تغذیه ، سالن و … مهیا شده است و دعوت شدگان به اردو تمرینات خود را به خوبی انجام می دهند.
پانزوان بار دیگر به حضور برخی از وزنه برداران جوان کشورمان در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران که هم اکنون در جزیره کیش دایر شده است ، اشاره کرد و گفت : من درخواست خود را برای حضور این وزنه برداران در ترکیب تیم جوانان ایران به منظور شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا که شهریور ماه سال جاری برگزار می شود به سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری ارائه کرده ام و منتظر پاسخ ایشان هستم .
او تصریح کرد : در صورتی که این وزنه برداران دراختیار من قرار گیرند ، این قول را می دهم که تیم ایران را بسان سال گذشته قهرمان جهان کنم .
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در باره شرایط تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان اظهارداشت : در رده سنی نوجوانان شرایط خوب است ولی در رده سنی جوانان این چنین نیست و با کمبود وزنه بردار مواجه هستیم .
در بخش جوانان به جز امیر حسینی قربانی ، امیرحسین سپه ، محمد اسفندیاری ، سهیل پورمند و حمیدرضا حیدری که در شرایط خوبی هستند دیگر وزنه برداران به زمان نیاز دارند که بر حدنصاب های خود بیفزایند.
پانزوان به حضور سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی رییس و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری برای بازدید از اردوی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان که در سرعین دایر شده است ، اظهارداشت : رییس و نایب رییس فدراسیون وزنه برداری قرار است اواخر هفته دجاری با حضور در سرعین از نزدیک شرایط اردونشینان را مشاهده خواهند کرد و توصیه های لازم را ارائه خواهند نمود.
او به حضور علی نصرتی در ترکیب کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان اشاره کرد و گفت : نصرتی از جمله مربیان خوب و سازنده کشورمان بشمار می رود که حضورش در ترکیب تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان مثمر ثمر خواهد بود.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان به بازگشت قزاقستان به صحنه رقابتهای وزنه برداری اشاره کرد وگفت : قزاق ها پس از دو سال دوری از شرکت در رقابتهای وزنه برداری بار دیگر به صحنه رقابتها بازگشتند و حضور قدرتمندی در رقابتهای وزنه برداری نوجوانان جهان که به تازگی در پرو برگزار شد ، داشتند.
قزاق ها به همراه ازبکها از جمله حریفان قدرتمند ایران در صحنه رقابتهای آسیایی و جهانی بشمار می روند.

دیدگاهتان را بنویسید