خسرو کفیلی

سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران ، نتایج حاصله در رقابتهای قهرمانی نوجوانان کشور را مثبت ارزیابی کرد.
هادی پانزوان پس از مشاهده سه روز رقابت پیکارهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران در همدان که حکم انتخابی تیم ملی را داشت ، با بیان این مطلب گفت : در رده سنی نوجوانان حدنصابهایی خوبی از سوی وزنه برداران استانهای مختلف به ثبت رسید که نشان از مستعدان خوبی در این رشته ورزشی است ولی در بخش جوانان حدنصاب های حاصل شده راضی کننده نبود.
او افزود : با اینکه مسابقات به تازگی به پایان رسیده است هنوز به جمع بندی نهایی در باره چگونگی ساماندهی وزنه برداران نوجوانی که در این مسابقات چهره خوبی از خود به نمایش گذاشتند ، نرسیده ام . بزودی و در نشستی با مسوولان فدراسیون وزنه برداری دراین خصوص گفت وگوهای لازم به عمل خواهد آمد و نسبت به چگونگی ساماندهی این وزنه برداران تصمیم گیری خواهد شد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در باره نتایج حاصله از سوی وزنه برداران جوان در این مسابقات نیز گفت : با اینکه چند تن از ملی پوشان جوان کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران بسر می برند در همدان حضور یافتند و برای استان ها یشان وزنه زدند ولی در مجموع نتایج حاصله راضی کننده نبود .
حمیدرضا زارعی ، علیرضا عباسپور و آریا پایدار سه چهره ملی پوش جوان کشورمان بودند که در این مسابقات حاضر شدند و در پایان این مسابقات بار دیگر به جمع اردونیشینان تیم ملی اضافه می شوند.
پانزوان به تشکیل مرحله اول اردوی آمادگی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران برای شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا و پیکارهای آسیایی فیلیپین اشاره کرد و گفت : این مرحله از اردو تا چند روز دیگر در شهرستان سرعین دایر خواهد شد .
از دعوت شدگان به این مرحله از اردو در بدو ورود آزمایش دوپینگ به عمل می آید و کار کلید خواهد خورد و تا پایان مسابقات ادامه خواهد داشت.
او در باره پنج ملی پوش جوان وزنه برداری ایران که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری کشورمان زیر نظر نواب نصیرشلال سرمربی تیم ملی تمریناتشان را انجام می دهند برای حضور در ترکیب تیم ازاعزامی کشورمان برای شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا که شهریور ماه سال جاری برگزار می شود ، اظهارداشت : درخواست خود را در این خصوص به سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری ارائه کرده ام و مقرر شد در پایان رکوردگیری از ملی پوشان وزنه برداری ایران که بزودی انجام خواهد شد ، نصیرشلال نظر خود را در این خصوص اعلام دارد.
او افزود : بدون تردید در صورتی که ملی پوشان جوان خود را در اختیار داشته باشیم با ترکیب کامل در رقابتهای جهانی اسپانیا حضور خواهیم یافت واز عنوان قهرمانی سال گذشته خود در مکزیک دفاع خواهیم کرد و در غیر این صورت با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت نخواهیم کرد.
وی به حضور وزنه برداران نوجوان و جوان ایران در رقابتهای آسیایی فیلیپین نیز اشاره کرد و گفت : با اینکه مسابقات آسیایی با فاصله اندکی پس از رقابتهای جهانی اسپانیا برگزار خواهد شد ، تلاش خواهیم کرد با قدرت در این مسابقات حاضر شویم .
پانزوان به اضافه شدن علی نصرتی به جمع کادرفنی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان اشاره کرد و گفت : نصرتی در کنار مرتضی رضاییان و آیدین نصرتی به عنوان دستیار کار خود را آغاز خواهد کرد و من برای او آرزوی موفقیت دارم .

دیدگاهتان را بنویسید