خسرو کفیلی

وضعیت پنج وزنه بردار جوانی که می توانند تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران را در رقابتهای جهانی اسپانیا همراهی کنند ، هنوز مشخص نیست.
هادی پانزوان سرمربی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران با بیان این مطلب گفت : در خصوص پنج وزنه بردار جوانی همچون علیرضا نصیری ، آریا پایدار ، ابوالفضل زارع و … که می توانند تیم ملی وزنه برداری ایران را در رقابتهای جهانی اسپانیا همراهی کنند و هم اکنون دراردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند ، هنوز مشخص نیست.
من در دیدار با سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری خواستار در اختیار گرفتن این وزنه برداران شده ام .
با توجه به فاصله زمانی رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا و رقابتهای جهانی بحرین ، کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران می تواند از این وزنه برداران در رقابتهای بحرین نیز استفاده کند.
او افزود : در صورتی که این وزنه برداران را در اختیار داشته باشم می توانم بگویم که تیم ایران بسان سال گذشته یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی رقابتهای جهانی جوانان خواهد بود.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران با اشاره به تشکیل اردوی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان کشورمان در سرعین اظهارداشت : با پایان رقابتهای قهرمانی کشور در همدان ، از ۱۸ وزنه برداران نوجوان و جوان برای شرکت در این مرحله از اردو که در سرعین دایر شده است دعوت شده است و وزنه برداران دعوت شده تمرینات خود را به خوبی انجام می دهند.
چهار وزنه بردار دیگر نیز بیرون از اردو ، تمریناتشان را انجام می دهند که بزودی آنان نیز به جمع اردونشینان اضافه خواهند شد.
پانزوان از بازگشت علیرضا عباسپور و حمید زارع به اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان ایران خبر داد و گفت : این دو وزنه بردار پس از حضور در اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران به تازگی به سرعین آمده و به همراه دیگر وزنه برداران تمریناتشان را آغاز کرده اند و می روند به روزهای اوج خود بازگردند.
او با ابراز رضایت از وضعیت وامکانات مهیا شده برای وزنه برداران نوجوان و جوان در اردوی سرعین گفت : شرایط ایده آلی در سرعین برای وزنه برداران ایجاد شده است و به همین خاطر درخواست تمدید این اردو را کرده ام .
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان در باره چگونگی حضور تیم های ملی جوانان و نوجوانان ایران در رقابتهای جهانی جوانان در اسپانیا و رقابتهای آسیایی در فیلیپین اظهار داشت : شرکت تیم جوانان ایران در رقابتهای جهانی اسپانیا که شهریورماه سال جاری برگزاری می شود ، قطعی است ولی در رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا که در فیلیپین برگزار خواهد شد، حضور وزنه برداران نوجوان کشورمان قطعی است ولی اعزام تیم جوانان هنوز معلوم نیست.
در صورتی که شرایط مهیا شود تیم های ایران با ترکیب کامل در این مسابقات شرکت خواهند کرد.
پانزوان به تغییر زمان برگزاری رقابتهای آسیایی فیلیپین که در رده های سنی نوجوانان و جوانان برگزار خواهد اشاره کرد و گفت :فدراسیون جهانی وزنه برداری با توجه به نزدیکی زمان برگزاری رقابتهای جهانی اسپانیا و پیکارهای آسیایی فیلیپین موافقت خود را با تعویق زمان برگزاری رقابتهای آسیایی اعلام کرد و این مسابقات اوایل آبان ماه در مانیل برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم های ملی وزنه برداری پایه کشورمان با تجلیلی ازتلاش دیگر اعضای کادر فنی تیم های نوجوانان و جوانان اظهارداشت : مرتضی رضاییان به همراه آیدین تصرتی و علی نصرتی تلاش مضاعفی را انجام می دهند تا وزنه برداران نوجوان و جوان کشورمان با آمادگی کامل در رقابتهای پیش رو حضور پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید