خسرو کفیلی

به جز ملی پوشان وزنه بردار دختر کشورمان که در رقابتهای قهرمانی ایران چهره خوبی از خود به نمایش گذاشتند ، چهره جدیدی را برای دعوت به اردوی تیم ملی شناسایی نکردم .
کوروش باقری سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران با پایان رقابتهای قهرمانی دختران کشور که در اصفهان برگزار شد با بیان این مطلب گفت : در این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران را به جز شماری از ملی پوشان وزنه بردار دختر کشورمان که به حدنصاب های خوبی دست یافتند چهره جدیدی را مشاهده نکردم که از او برای شرکت در اردوی تیم ملی بانوان دعوت کنم .
او افزود : وزنه برداران دختر با تجربه ای همچون سیده الهام حسینی ، زینب شیخ ارباب ، الهه رازقی و … که پیش از این سابقه پوشیدن دوبنده تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان را داشتند در این رقابتها به حدنصاب هایی که پیش از این به آن دست یافته بودند ، رسیدند که امیدوار کننده بود.
در برخی از اوزان در این مسابقات حدنصاب های وزنه برداران جوان و نوجوان کشورمان که هم اکنون در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان هستند ، بیشتر است.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان کشورمان با اشاره به دایر بودن اردوی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان و جوانان دختر کشورمان گفت: بزودی از چهار و یا پنج وزنه بردار دختر بزرگسال نیز برای شرکت در این اردو که هم اکنون در کمپ تیم های ملی وزنه برداری کشورمان دایر است ، دعوت خواهد شد تا تمریناتشان را برای شرکت در رقابتهای پیش رو آغاز کنند.
باقری با اشاره به رقابتهای پیش رو در سال جاری که قرار است وزنه برداران دختر کشورمان در آنها شرکت خواهند کرد ، گفت : رقابتهای وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا که قرار است در مشهد برگزار شود ، پیکارهای جوانان جهان در اسپانیا ، رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در فیلیپین و رقابتهای قهرمانی جهان در بحرین ، پیکارهایی هستند که وزنه برداران دختر کشورمان در آنها شرکت کنند.
او در باره چگونگی حضور تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی غرب آسیا که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد ، گفت : تیم ایران با بهترین های خود در این مسابقات که با شرکت شماری از وزنه برداران دختر کشورهای منطقه برگزار خواهد شد ، شرکت خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران گفت : پس از این مسابقات نوبت به رقابتهای قهرمانی جوانان جهان در اسپانیا و پیکارهای قهرمانی نوجوانان و جوانان در فیلیپین می رسد که وزنه برداران نوجوان و جوان دختر کشورمان در این مسابقات با رقبای خود رقابت می کنند.
پس از آن نوبت به رقابتهای جهانی بحرین خواهد رسید که تیم ایران با ترکیبی از وزنه برداران نوجوان و جوان و بزرگسال در آن شرکت خواهد کرد.
باقری گفت : رقابتهای قهرمانی جهان در بحرین از اهمیت بسیاری برای وزنه برداری ایران برخوردار است که امیدوارم شاهد کسب نتایج خوبی از سوی وزنه برداران کشورمان باشیم .
سرمربی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در باره شرایط مهیا شده در اردوی آمادگی این تیم در کمپ تیم های ملی گفت : فدراسیون وزنه برداری شرایط خوبی برای دعوت شدگان به اردو مهیا کرده است و دعوت شدگان به خوبی تمریناتشان را انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید