خسرو کفیلی

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران به جای تشکیل اردوی خارج از کشور ، جزیره کیش را برای تشکیل اردوی تیم ملی وزنه برداری کشورمان برای شرکت در بازی های المپیک پاریس و رقابتهای جهانی بحرین ترجیح داد.
حسین رضازاده رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری با بیان این مطلب گفت : کادر فنی ت یم ملی وزنه برداری ایران با نزدیک شدن به زمان برگزاری بازی های المپیک پاریس می توانست یک مرحله از اردوی آمادگی ملی پوشان کشورمان را در خارج از کشور تشکیل دهد ولی این کادر ترجیح داد که این مرحله از اردو را در جزیره کیش دایر کند .
او افزود : این اردو تا پایان ماه جاری در کیش دایر خواهد شد و فدراسیون وزنه برداری تمامی امکانات را برای ملی پوشان فراهم کرده است.
رضازاده درباره رکوردگیری از وزنه برداران دعوت شده به اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران گفت : هنوز زمان این رکوردگیری از سوی کادر فنی تیم ملی وزنه برداری ایران اعلام نشده است ولی در صورت انجام این رکوردگیری قصد دارم در سالن حاضر و از نزدیک وضعیت ملی پوشان کشورمان را مشاهده کنم .
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری به انتشار فهرست وزنه برداران شرکت کننده در بازی های المپیک پاریس توسط فدراسیون جهانی وزنه برداری اشاره کرد و گفت : با انتشار این فهرست مشخص شد که تیم ملی وزنه برداری ایران تنها دو نماینده به نام های علی داودی و میرمصطفی جوادی در این بازی ها خواهد داشت.
این مسابقات ، میدانی سختی برای دو ملی پوش وزنه برداری کشورمان و کادر فنی این تیم خواهد بود. وزنه بردارانی که گام به رقابتهای وزنه برداری بازی های المپیک پاریس خواهند گذاشت برای کسب مدال وارد یک کارزار خواهند شد و برای تصاحب مدال خواهند جنگید.
داودی و جوادی نیز برای کسب مدال باید با رقبای خود بجنگند.
رضازاده که به همراه مسوولان فدراسیون وزنه برداری در مراسم اختتامیه مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان ایران که چندی پیش در همدان برگزار شد حضور داشت در باره چگونگی نتایج حاصله در این مسابقات اظهارداشت : کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری نوجوانان وجوانان کشورمان از نزدیک مسابقات را مشاهده کردند و شماری از بهترین ها را به اردوی آمادگی تیم های ملی پایه کشورمان دعوت نمودند.
با توجه به حدنصاب هایی که از سوی برخی از این وزنه برداران در این مسابقات ثبت شده است من مطمئ هستم برخی از این وزنه برداران در آینده نزدیک حرفهای بسیاری برای گرفتن خواهند داشت.
این وزنه برداران مستعد نیاز به حمایت و حضور در اردوهای متوالی و آموزش دارند که مسوولان فدراسیون وزنه برداری شرایط لازم را فراهم کرده اند.
رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری در باره درخواست کادر فنی تیم های ملی وزنه برداری پایه ایران برای دراختیار برخی از وزنه برداران جوان که در اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری ایران حضور دارند برای شرکت در رقابتهای جهانی اسپانیا که شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد ، گفت : این کمیته بزودی تشکیل جلسه خواهد داد و صحبت های کادرهای فنی تیم های ملی وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشورمان را خواهد شنید و سپس دراین خصوص ابراز نظر خواهد کرد.
رضازاده که ریاست انجمن پاراوزنه برداری فدراسیون جانبازان و توان یابان را نیز برعهده دارد در باره آخرین وضعیت ملی پوشان پاراوزنه برداری کشورمان که زیر نظر حسین توکلی تمریناتشان را پی می گیرند اظهارداشت : اردوی آمادگی پارا وزنه برداران کشورمان هم اکنون در شهرستان محلات دایر است و بزودی اعضای این تیم برای شرکت در رقابتهای جهانی عازم گرجستان خواهند شد این مسابقات آخرین رویداد گزینشی بازی های پارالمپیک پاریس نیز خواهد بود و پس از آن شمار ملی پوشان کشورمان برای شرکت در این بازی ها مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید