مرتضی زبردست

پارک فدکِ شهرک غرب واقع در خیابان ایران زمین و اطراف آن فضایی دل نشین و آرام است، ورزشی ها و مشخصا محلی های این منطقه همزمان با طلوع خورشید راهی پارک شده و به ورزش می پردازند.
فرهاد واحدی، لیدر ورزشی های شرکت تام ایران خودرو نیز روز پنج شنبه دهم خرداد ماه این پارک را برای پیاده روی در جاده تندرستی آن انتخاب کرده بود.
دوستان طبق روال رأس ساعت ۶ صبح در محل پارکینگ پارک حاضر شده و به طواف پارک پرداختند، پس از چند کیلومتر پیاده روی، عباس عربی هم به جمع همکاران پیوست، مناظر دیدنی پارک فدک هر بیننده ای را محو تماشای خود می کند، چشمه های آب، آلاچیق ها و نیمکت های تعبیه شده ورزش کاران را به سوی خود جذب کرده و بازار عکس گرفتن های یادگاری نیز گرم است خاصه گروه هایی که حساسیت به ثبت عکس های ویژه دارند.
در خلال راه پیمایی تفریحی، ورزشی مدیران تام، قائم مقام این شرکت با پرسش نگارنده مطلب راجع به چرایی کاهش نفرات گروه مواجه شد که این گونه پاسخ داد: مأموریت های کاری، امتحانات دانش آموزان، سفرهای خانوادگی و احتمالا یه کوچولو راحت طلبی و خواب خوش بهاری باعث افت نفرات گروه شده اما برای رفع آن هم برنامه داریم.
چه برنامه ای ؟

چندی پیش مهندس نقی پور، یکی از مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو که مدتی است ما در شرکت تام افتخار همکاری با ایشان را داریم پیشنهاد سفرهای ورزشی درون شهری را مطرح کردند که فکر می کنم با استقبال دوستان مواجه شود.
مهندس احتشام که خود از ورزش کاران همیشه حاضر در برنامه های مختلف ورزشی است سفرهای دسته جمعی به اطراف تهران منجمله کردان، آدران، گچسر، گاجره، شمشک و دیگر مناطق جذاب گردشگری را چون فاصله گرفتن از برنامه های تقریبآ تکراری سال های اخیر پنج شنبه هاست مفید معرفی کرده و تحقق آن را منوط به عزم و اراده و برنامه ریزی و هماهنگی مهندس میرزافلاح می داند.
وی افزود: استقبال از پیشنهاد مهندس نقی پور شاید به این نتیجه منتهی شود که یکی، دو اردوی متنوع ورزشی را نیز تاببستان پیش روی در کلاردشت و کندلوس برنامه ریزی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید