مرتضی زبردست

تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ازبکستان در ورزشگاه آزادی فاقد هماهنگی لازم بود و از داشته های خود نیز به درستی استفاده نکرد.
داریوش مصطفوی، ملی پوش اسبق فوتبال کشورمان ضمن بیان این مطلب گفت: ملی پوشان ما خصوصآ آن هایی که در تیم های مطرح اروپایی بازی می کنند می توانند برگ برنده تیم ما باشند ولی چون خوب تغذیه نشدند برابر تیم دونده و سخت کوش ازبک ها متوقف شدیم.
وی افزود: خط هافبک تیم ما در بازی امشب کارایی قابل توجهی نداشت، علیرضا جهانبخش و امید نورافکن کمتر از حد انتظار نشان دادند، البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که تیم میهمان به خوبی بچه های ما را آنالیز کرده بود و در این راه نیز قطعآ ماشاریپوف و آرونوف که در دو تیم سرخابی تهران حضور دارند بی تأثیر نبودند.
رئیس سابق فدراسیون فوتبال که هنوز هم در سن بالای هشتاد سال فرم مطلوب بدنی خود را حفظ کرده و سالم و قبراق حرکت می کند جای رامین رضائیان را نیز در تیم ملی خالی دانسته و می گوید: جوان گرایی در همه تیم ها لازم و ضروری است اما این بدان معنا نیست که بازیکنان آماده و با انگیزه را به خاطر سن و سال شان کنار بگذاریم.
بازیکن تیم های فوتبال پرسپولیس و تاج سابق در مورد علیرضا بیرانوند هم معتقد است: او باید در تیم باشگاهی و ملی، جانشین و رقیب داشته باشد تا همواره در بهترین شرایط درون دروازه قرار گیرد، بنده دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را طی ماه‌های گذشته در اوج ندیدم.
مهندس مصطفوی در خاتمه صحبت هایش با سایت چند ثانیه تصریح کرد: تیم ما اگر در بازی با ازبکستان سردار آزمون و مهدی طارمی را بازیکنان هدف برای کسب پیروزی قرار می داد و از این دو مهره گل زن بهتر و بیش تر استفاده می کرد پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی دور از دسترس نبود.

دیدگاهتان را بنویسید