🔹بیمارستان ایرانیان هلال احمر دبی که از سالهای دور به عنوان یکی از بهترین مراکز درمانی شهر دبی همطراز بهترین بیمارستانهای دبی به روزترین انواع خدمات تشخیصی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی را ارائه می نمود به دلیل ضعف مدیریت کلان هلال احمر ایران در تهران حالا به بیمارستانی ورشکسته اقتصادی و منزوی از نظر استقبال عمومی مردم و خارجی های مقیم امارات تقلیل یافته است.

🔹مدیریت بسیار ضعیف سالهای اخیر و عدم ثبات مدیریتی تا آنجا پیشرفته است که بیمارستان نه تنها با کمبود کادر زبده درمانی و متخصصین حاذق و مجرب مواجه شده بلکه مجوزهای دولتی بیمارستان طبق قوانین امارات ماهها بلاتکلیف و بر زمین مانده و در ادارات دولتی این کشور دست به دست می چرخد و بلاتکلیفی حاصل از بی کفایتی مدیریتی خطر تهدید تعطیلی همیشگی این بیمارستان را به دنبال خواهد داشت.

🔹عدم تسلط به امور روزانه و جاری بیمارستان و و عدم اشنایی به قوانین امارات باعث شده تا بیمارستان شاخص های کیفی خود را یک به یک از دست دهد.

🔹استخدام کادر بدون مجوز کار دبی و بدون رزومه بیمارستانی از یک سو موجب انباشت نیروی غیرمتخصص شده و از سوی دیگر جایگاهها و تخصصهای کلیدی خالی ماندند بطوریکه این حیاط خلوت هلال احمری ها برای دوستان و اشنایان برای خروج از ضرردهی مجبور به افزایش نامتعارف تعرفه های خدمات شده، امری که با عدم اقبال مراجعان و بویژه ایرانیان مواجه شده است.

🔹بیمارستانی که جز ده بیمارستان برتر دبی بود حالا به زور درصد اشغالش به سی درصد می رسد و بیماران بیمه ای آن به بیست درصد نمی رسند.

🔹استاندارد دوگانه نسبت به اشتغال مجددپزشکان نورچشمی در کلینیکهای خصوصی موجب دلسردی سایر پزشکان شده است.

🔹انتخاب سلیقه ای کادر خدماتی تدارکاتی بیمارستان هم موجب مفتوح شدن کیسهای اداره کار برای بیمارستان و تحمیل جرایم سنگین به بیمارستان شده است.

🔹مرقومه فوق الذکر گوشه ای از مدیریت قبیله ای هلال احمر در سه سال گذشته است که یک برند بیمارستانی را از اوج به انحطاط بکشاند و سهم بیمارستان را انچنان کاهش دهد که درگیر مشکلاتی هم چون مجوز بهره برداری و کسری بودجه باشد

دیدگاهتان را بنویسید