سرمربی پرتغالی با یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه استقلال به مقامی بهتر از چهارمی در نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ودوم نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ هیات مدیره باشگاه استقلال هم بعداز باخت امروز جلسه ویژه‌ای در روز یکشنبه ترتیب داد تا تصمیم برای ادامه یا قطع همکاری با ساپینتو اتخاذ شود.
تبلیغاتفارابی

استقلال چهارم شد؛ ساپینتو آماده فسخ توافقی

ریکاردو ساپینتو در ابتدای فصل جاری بعداز توافق با مصطفی آجورلو هدایت استقلال را برعهده گرفت و بعداز جذب ستاره‌های بسیار و تقویت تیم با بودجه نجومی، با شکست برابر تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، نیم فصل را با پنج امتیاز اختلاف نسبت به پرسپولیس صدرجدولی، در رده چهارم جدول رده بندی به پایان رساند.

طبق شنیده ها ساپینتو از شرایطش در استقلال راضی نیست و از مدتی قبل خودش را آماده جدایی از این تیم کرده است، موضوعی که ممکن است در جلسه ابتدای هفته با علی فتح الله زاده آن را علنی کند.

گفته می شود تصمیم ساپینتو مبنی بر جدایی از استقلال به گوش مدیران باشگاه هم رسیده و احتمال فسخ قرارداد با توافق 2 طرفه وجود دارد.
حجت کریمی، عضو هيئت مديره استقلال بعداز شکست امروز گفت: از نتایج اخیر تیم ناراحت هستیم چون با توجه به نفراتی که استقلال در اختیار دارد، انتظارها بالاست. پول‌های کادرفنی و دستیاران‌شان پرداخت شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
یکشنبه هفته آینده جلسه‌ هیئت مدیره باشگاه را در کمپ استقلال برگزار خواهیم کرد و قطعا پیگیر نتایج ضعیف تیم هستیم. باید بررسی شود برنامه‌ریزی‌های استقلال با مدیریت ریکاردو ساپینتو به چه صورت بوده است.

 

اگر در پایان جلسه ابتدای هفته طرفین، خبر قطع همکاری توافقی استقلال و ساپینتو از طریق رسانه رسمی باشگاه اعلام شد اصلا تعجب نکنید، البته تا این لحظه هر 2 طرف تلاش کردند موضوع را از رسانه ها و افکار عمومی پنهان کنند اما نزدیکان طرفین می گویند احتمال جدایی ساپینتو از استقلال بسیار بالا است.

دیدگاهتان را بنویسید