سید کاظم موسوی نماینده اردبیل در مجلس، با انتقاد از جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر بهداشت گفت:

🔹 آقای وزیر، معاونین این وزارتخانه و کادر پزشکی و پرستاری شب و روز ندارند و در حال انجام خدمت هستند؛ بنابراین اکنون جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر بهداشت به صلاح نبوده است.

🔹بنده نه تنها مخالف استیضاح وزیر بهداشت هستم بلکه موافق برنامه های کاری آقای وزیر نیز بوده ام زیرا یکی از وزرای خستگی ناپذیر و البته پاکدست دولت سیزدهم است.

🔹وزیر بهداشت و مجموع وزارتخانه برای کنترل ویروس منحوس کرونا عملکرد بسیار مطلوبی داشتند و البته دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز بهداشت سراسر کشور نیز به خوبی فعالیت خود را پیش می برند که چنین اتفاقی نشات گرفته از مدیریت صحیح آقای وزیر است.

🔹باید انصاف را رعایت کرد و از وزارتخانه ای که تلاش می کند تا مشکلات بهداشت و درمان به حداقل برسد تشکر کرد نه اینکه به دنبال جمع آوری امضا باشیم تا وزیر این وزارتخانه را استیضاح کنیم.

🔹شخص آقای وزیر انسان بزرگوار، خستگی ناپذیر، انقلابی و ولایی هستند در ضمن رفتار ایشان با نمایندگان مجلس نیز بسیار عالی است؛ بالاخره شاید برخی از نمایندگان نسبت به مناطق خود در بخش بهداشت و درمان انتقاداتی نسبت به وزیر داشته باشند و این موضوع را می توانند در جلسه ای با وزیر حل و فصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید