🔹افرادی قصد اقدامات خطرناک با مواد آتش‌زا را داشتند / فرد خاطی، متخلف و در دادگاه محکوم شده است

شرکت پتروشیمی اروند در پی انتشار یک ویدیو در فضای مجازی با انتشار اطلاعیه ای توضیحاتی ارایه کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

به اطلاع افکار عمومی و جامعه فهیم می‌رساند:

🔹در پی انتشار ویدئویی تقطیع شده در فضای مجازی از برخورد نیروهای حراست شرکت پتروشیمی اروند با دو مراجعه کننده، روابط عمومی این شرکت ضروری می‌داند توضیحاتی در این خصوص ارائه دهد؛

۱. در این واقعه، متأسفانه دو بانوی مراجعه کننده بدون توجه به اخطارها، قصد انجام اقدامات احساسی و مخاطره‌آمیز و بلکه جبران ناپذیر همچون پاشیدن مواد آتش‌زا به محیط شرکت پتروشیمی را داشتند که نیروهای حراست، در چارچوب مقررات ایمنی و حفاظت از جان و مال، پس از تکرار تذکرات لازم که از سوی بانوان مراجعه کننده نادیده گرفته شد، ناگزیر به اقدامات کنترلی مقتضی با هدف پیشگیری از بروز هرگونه آسیب جدی به افراد حاضر و تاسیسات شدند.

۲. با توجه به تخلفات پی‌در‌پی از سوی پدر دو بانو به عنوان یکی از کارکنان شرکت پیمانکار این مجتمع و عدم توجه ایشان به تذکرات حراستی، با هدف صیانت از بیت‌المال، در خرداد ماه ۱۴۰۲ شکایتی با ارائه مستندات رسمی در دادسرای بندرامام خمینی ثبت و پس از بررسی مستندات از سوی دستگاه قضایی، کیفرخواست نامبرده در تیرماه ۱۴۰۲ صادر و محکومیت وی در تاریخ ۲۸ مردادماه در دادگاه کیفری دو بندرامام خمینی صادر و به ایشان ابلاغ گردید.

۳. تاکید می‌گردد، مراجعه فرد خاطی به همراه دو خانم با موضوع خارج از بیماری بوده و افراد پیش‌تر با حضور در مجتمع، گفتگوهایی را با مدیریت شرکت به انجام رسانده‌اند که بنا به حفظ کرامت انسانی و صیانت از کانون خانواده‌، ترجیح داده می‌شود جزئیات آن تشریح نشود.

۴. مستندات درگیری افراد مراجعه کننده با حراست و اقدامات مخاطره‌آمیز آنان به صورت کامل ثبت و باتوجه به حفظ اسرار سازمانی، فیلم‌های دوربین مداربسته به سازمان‌های ذی‌ربط با هدف پیگیری موضوع ارسال خواهد شد.

🔹در پایان از تمامی هموطنان گرامی، افکار عمومی و رسانه‌ها خواستاریم اطلاعات دقیق را از منابع معتبر و رسمی پیگیری نمایند.

با احترام
روابط عمومی شرکت پتروشیمی اروند»

@chandsanieh

دیدگاهتان را بنویسید