افزایش ۲۵ درصدی حقوق کارمندان در سال ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴ نوشت:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حقوق کارمندان دولت به طور میانگین با ۲۵ درصد افزایش حقوق همراه خواهد بود.

سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه بازدید از رویداد رسانه‌ای چه سفرها کرده‌ایم با اشاره به اینکه بیش از یکسال از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد و دهه فجر همانند شب قدری است برای بررسی خدمات دولت‌ها، گفت: دولت سیدابراهیم رئیسی اقدامات و خدمات متنوعی در بخش‌های مختلف انجام داده است. در ابتدا گزینه‌های روی میز دشمنان را زیر میز برد. امروز استکبار جهانی هیچ گزینه‌ای به جز گزینه مذاکره و تسلیم در مقابل اراده ملت ایران را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه دوران سیاست اخم و لبخند گذشت، تأکید کرد: این دولت نه با لبخند بیگانگان خرسند می‌شود و نه با اخم آن‌ها زانوی غم بغل می‌گیرد. دولت، دولت اراده، امام و ولایت است. این دولت محضر پشتیبانی ملت بزرگ ایران است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این دولت تمام توان خود را در طبق اخلاص گذاشته تا مشکلات مردم عزیز ایران را کاهش دهد. دولت شعار یک میلیون وعده فرصت شغلی داد که بحمدالله محقق شده و حتی امروز از مرز ایجاد یک میلیون فرصت شغلی گذشته‌ایم که این امر قابل راستی آزمایی است.

مرتضوی با اشاره به میزان تولید سرم و مشکلات ناشی از کمبود دارو در کشور تأکید کرد: تولید سرم شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تأمین (تیپیکو) از ظرفیت سه میلیون واحد به ۹ میلیون واحد افزایش پیدا کرده و این ظرفیت تا پایان سال به ۱۰ میلیون واحد افزایش پیدا می‌کند. در مهر و آبان با کمبود داروهای آنتی بیوتیک مواجه شدیم که با دستور رئیس جمهور دولت برای برطرف کردن این مشکل در شرکت‌های داروسازی بسیج شد.

دیدگاهتان را بنویسید