مجید سعیدی، روزنامه نگار باتجربه ورزشی ماحصل گپ و گفت خود با امیر عابدینی را در اختیار طرفداری قرار داده است که با هم می خوانیم:
مهندس امیر عابدینی نیاز به معرفی ندارد. فردی شناخته شده در عرصه مدیریت كه همواره منشاء خدمت بوده و البته اثر گذار! چه آن روزها كه در دفاع مقدس استاندار لرستان، آذربایجان و خراسان بود و چه روزهایی كه به عنوان معاون وزیر در وزارت خانه های معادن و وزارت راه اقدامات موثری در امر بازسازی و نوسازی صورت داد.
در فوتبال اگر اغراق نباشد با پیشینه ملی و باشگاهی یكی از تاثیر گذار ترین مدیران تاریخ فوتبال ما بود كه با ریسک پذیری دریچه های توسعه و تعالی را در دهه ٧٠ به روی فوتبال ما گشود.
در آغاز سال جدید گپ و گفتی از جنس مدیریتی با وی داشتم كه در ذیل خلاصه ای از نظرات ایشان را به عنوان یكی از سرمایه های مدیریتی كشور درباره اوضاع كنونی فوتبال می خوانید:

استانكو سال ١٣٧٤ گفت برای رشد امیر قلعه نویی سرمایه گذاری كنید. سال ١٣٧٤ كه استانكو سرمربی پرسپولیس بود با توجه به شناختی که بابت حضور در تیم ملی از فوتبال ایران داشت، روزی به من گفت: از بین بازیكنان حال حاضر سه نفر دارای شایستگی های مدیریتی در امر مربیگری هستند.

احمدرضا عابدزاده (كه بعد ها آسیب دید)، مجتبی محرمی (كه مسیر زندگی اش عوض شد) و امیر قلعه نویی كه ثابت كرد به صورت كلاسیک از بضاعت مدیریتی برخوردار است و نسبت به درك فوتبال پتانسیل بالایی دارد.

استانكو یك فوتبال شناس و استعداد یاب متبحری بود، معتقد بود در بازار فوتبال این سه نفر از توانایی های خوبی برخوردارند. می گفت اگر روی آنها سرمایه گذاری كنید ثروت خوبی بدست می آورید.

دیدگاهتان را بنویسید