مرتضی کار شد

تیم ملی والیبال کشورمان برای شرکت در رقابت های لیگ ملت ها و شانس کمی که برای رسیدن به المپیک پاریس داشت نه خوب دوره آمادگی را پشت سر گذاشت و نه درست مدیریت و هدایت شد.
يدالله کارگرپیشه، ملی پوش اسبق والیبال کشورمان ضمن بیان این موضوع گفت: والیبالی ها و آن هایی که دستی بر آتش این رشته داشته و دارند به هیچ وجه اقدامات دو، سه سال اخیر مسوولان فدراسیون والیبال را منطقی ندانسته و متوجه عواقب آن بودند.
وی افزود: متأسفانه نگاه به ورزش در کشور ما هنوز اصولی و به روز نشده و بعضا دستوری اداره می شود و به همین دلیل می بینیم گاهی اوقات اعمال سلیقه های شخصی و نفوذ افراد غیر فنی ضربه های مهلکی به ورزش می زند، قطعآ اگر این روند اصلاح نشود در آینده شاهد مشکلات بیش تری خواهیم بود.
سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب موتا پائز، سرمربی برزیلی، فرانسوی تیم ملی را ناآگاهانه و عجولانه عنوان کرد و گفت: باید دید این آقا در دنیای امروز والیبال چه سوابقی داشته و چه طور به عنوان سرمربی تیم ما برگزیده شده است؟ !
مربی بین المللی والیبال کشورمان تأکید کرد: برای والیبال ما که چند سالی پیشرفت قابل توجهی داشته و به جمع ۸ تیم مطرح جهان رسید حتمآ باید یک مربی صاحب کارنامه موفق با برنامه ریزی مشخص انتخاب می شد تا با شناخت دقیق از لیگ برتر ما و نفراتی که در خارج کشور بازی می کنند پس از اردوهای مناسب و دیدارهای تدارکاتی لازم، آماده پیکارهای مهم لیگ ملت ها می شدیم.
مربی سازنده والیبال کشورمان، انتخاب حساب شده مربی خارجی را بسیار بهتر از برکناری زیان بار او دانسته و می گوید: مربی خارجی بر اساس قرارداد منعقده تمام حق و حقوق خود را گرفته و ضربه دیگری بر والیبال ضعیف شده ما وارد می کند، جناب پائز هرگز نمی گوید بعد از ۷ بازی و شکست های پی درپی هنوز ارنج ثابت تیم را پیدا نکرده و همان طور که شاهد بودیم بعد از هر مسابقه با حرف های تکراری فقط شاگردان خود را مقصر جلوه داده و حتی به کمک های خود نیز کم ترین توجهی نداشت.
پیشکسوت پیر والیبال کشورمان در پایان گفت و گو با سایت چند ثانیه اشاره ای هم به والیبال شهر خود کرده و یادآور می شود: بنده عاشق والیبال بوده و هستم، کسی که بیش از ۶۰ سال از عمر خود را در این رشته گذرانده نمی تواند نسبت به آن بی تفاوت باشد، بنده در حال حاضر نیز حدود ۳۰۰ نوجوان مستعد ارومیه را شناسایی و در اختیار چند مربی واجد شرایط قرار داده و بر کار آنان نظارت می کنم تا چشمه سازندگی در مهد والیبال کشور خشک نشود.

دیدگاهتان را بنویسید