✍️سید عبدالجواد موسوی

🔹این روزها کاپشن آقای پزشکیان حسابی سر و صدا کرده. ظاهرا خیلی ها با کاپشن پوشیدن آقای پزشکیان مخالفند.از دوستان اصلاح طلب علاقه مند به ایشان که کاپشن پوشیدن را چندان در شان رئیس جمهور منتخب نمی دانند و می گویند این پوشش آن ها را به یاد احمدی نژاد می اندازد تا منتقدانی که هنوز دل در گرو معجزه هزاره سوم دارند و می گویند چطور کاپشن احمدی نژاد مورد تمسخر اصلاح طلبان بود اما کسی به کاپشن پوشیدن پزشکیان گیر نمی دهد.

🔹فکر نکنید اگر احمدی نژاد کت و شلوار هاکوپیان می پوشید مسئله حل می شد. خیر. او بالذات چیزی از مملکت داری نمی دانست و رسما به عقل اعتقادی نداشت. همه چیز را به سطحی ترین شکل ممکن تقلیل می داد. ساده زیستی را به کاپشن پوشیدن تقلیل می داد و انقلابی بودن را به شعارهای صدتا یک غاز.

🔹 آقای پزشکیان تا حالا نشان داده است کاپشن پوشیدنش دخلی به عوام فریبی و شعارهای مدل احمدی نژادی ندارد. پس لطفا انرژی تان را بگذارید برای چیزهای مهم تر. برای وقتی که خبط و خطایی جدی انجام داد و مردم و مملکت را به دردسر انداخت.

🔹تا این جا که به نظر می رسد کاپشن پوشیدن پزشکیان صرفا یک امر سلیقه ای است. مادام که ماجرا صرفا به سلیقه ایشان مربوط می شود به من و شما خیلی ربطی ندارد. اما اگر دیدیم این کاپشن پرده ای است بر سر صد عیب نهان و آشکار، آن وقت بهتر است تعارف را کنار بگذاریم و بی ملاحظه با آقای پزشکیان سخن بگوییم.

دیدگاهتان را بنویسید