ایران به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده است

ایسنا/مرکزی معاون سابق بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: به برکت بسیج و مجاهدت شهدا و ایثارگران، جمهوری اسلامی ایران به یک ابرقدرت جهانی تبدیل شده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی استادحسینی شنبه پنجم آذرماه در اجتماع شکوه پایداری و اقتدار که به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن پنجم آذرماه روز بسیج در مصلی امام علی علیه السلام ساوه برگزار شد، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران اظهار کرد: امروز دشمن ستون انقلاب یعنی رهبر معظم انقلاب را نشانه رفته است، اما زهی خیال، باطل چراکه این ملت تا پای جان پای نظام و رهبری به عنوان ولی فقیه و ستون خیمه انقلاب ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز جنگ بین جبهه حق و باطل است و اگر برای دفاع از حق تلاش نکنیم قطعا در جبهه باطل خواهیم بود، تاکید کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت امام عصر (عج) متصل خواهد شد.

سردار استادحسینی نظام جمهوری اسلامی ایران را جبهه حق و استکبار جهانی و ایادی وابسته به آن را جبهه باطل نامید و افزود: ملت با بصیرت ایران اسلامی در مقابل تهدیدهای آمریکا همواره ثابت کردند پای ارزش‌های انقلاب خود ایستاده و قدمی عقب‌تر نخواهند رفت، که نشان از هوشیاری و بیداری آنان در صحنه‌های مختلف دارد.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، رژیم بعث با حمایت سران سلطه به دنبال تصرف ایران و انزوای سیاسی این کشور بودند، اما تفکر و روحیه بسیجی اجازه نداد، حتی یک وجب از خاک این سرزمین مورد تعرض قرار گیرد و رزمندگان اسلام در کنار نیروهای بسیجی دشمن را شکست دادند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه تقویت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی از ثمرات و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی بود، افزود: به برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران، امروز جمهوری اسلامی ایران به بزرگترین قدرت موشکی خاورمیانه تبدیل شده و جزو پنج کشور برتر دنیا در این رابطه است و توان نظامی و موشکی ایران توانسته جمهوری اسلامی را به یک ابرقدرت تبدیل کند و دشمن چشم دیدن این توان و اقتدار را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه به برکت بسیج، نظام اسلامی قدرتمند شده است، افزود: ایران اسلامی در اوج افتخارات و قله‌های پیشرفت قرار دارد و دشمن جرات نمی‌کند به نظام اسلامی چپ نگاه کند چرا که قدرتمند هستیم و باید پای انقلاب ایستاده ایم و یقین بدانید اگر از قطار انقلاب پیاده شویم متضرر خواهیم شد.

سردار استاد حسینی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مسئولان باید برای افزایش سطح رضایتمندی مردم تلاش کنند و در این شرایط که دشمن همواره به دنبال ناامید کردن و شبهه پراکنی در کشور است، فضیلت تلاش برای رفع مشکلات به مثابه مجاهدت در مسیر صیانت از کیان اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز گفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی در تمامی صحنه‌های انقلاب از بدو تشکیل تاکنون حضور تاثیرگذاری داشته و در تثبیت و تقویت اقتدار انقلاب نقش آفرین بوده است.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی افزود: تفکر بسیجی ملت ایران موجب تحقیر دشمنان این مرزوبوم شده و هیمنه استکبار جهانی را در هم شکسته است و وقوع اتفاقات اخیر نتیجه عصبانیت معاندان نظام از پیشرفت کشور است.

گفتنی است همایش اقتدار و شکوه پایداری بسیجیان ساوه با انجام پیاده روی از مقابل ساختمان سابق سپاه ناحیه ساوه به سمت مصلی امام علی (ع) با سردادن شعارهای انقلابی آغاز و با استماع سخنان رهبر معظم انقلاب بطور مستقیم در اجتماع بسیجیان کشور پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید