ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با “چند ثانیه”:

🔹اینکه فکر کنیم می توانیم یک جامعه ای مطلوب داشته باشیم که در آن نه منتقدی وجود داشته باشد و نه مخالفی اصلا امکان تحقق چنین جامعه ای وجود ندارد و همواره جریان هایی هستند که منتقد دولت های موجود یا برخی از نهادها هستند، البته ممکن است که اینها اقلیت باشند ولی خُب وجود دارند.

🔹در زمانی که دولت آقای رئیسی تشکیل شد طیف هایی از آن طرف به شدت منتقد بودند و اعتراض و نقد می کردند ، الان هم که دولت دکتر پزشکیان است برخی جریان ها از این طرف وجود دارند و اینکار را می کنند.

🔹این موضوع نباید خیلی مورد تعجب باشد و نباید ما فضا را دوقطبی و دیو ودلبری کنیم که برخی خوب و برخی بد هستند، این اصلا خوب نیست و درست مخالف مفهوم شعار” وفاق ملی” آقای پزشکیان است.

🔹 اگر می خواهیم وفاق ملی صورت گیرد بقول آقای پزشکیان باید آن کسانی را هم که منتقد هستند را هم سوار قطار انقلاب کنیم، نه اینکه تحت عناوین مختلف به آنها توهین و پرخاشگری کنیم که آنها از چهره های نزدیک به فلانی هستند و می خواهند توطئه کنند .

🔹 چنین روندی ما را به جایی نمی رساند و باید بگذاریم فضای کشور فضای وفاق ملی باقی بماند. طبعا برخی جریان ها که اقلیت هم هستند و در مجلس هم راهشان معلوم شد منتقد هستند و باید اینها را نیز بگذاریم انتقاد کنند منتهی نباید به آنها اجازه دهیم که فضا را دوقطبی کنند. از این طرف هم نباید فضا را دو قطبی کنیم که این به ضرر کشور و طرح وفاق ملی است.

🔹 البته اکثریت قاطع اصولگرایان به شعار وفاق ملی آقای پزشکیان پاسخ مثبت داده اند وچهره های سرشناس جریان اصولگرا موافق دولت آقای پزشکیان هستند و بسیاری هم روی موفقیت دولت ایشان تاکید می کنند.

🔹مجلس نیز با اینکه مجلس اصولگرا است رای بسیار قاطع و بالایی به همه وزرای رئیس جمهور محترم داد که این نشان دهنده این است که جریان اصولگرا هم کاملا دارد با دولت همراهی می کند.

🔹باید بگذاریم این فضا مهربانانه و گرم باقی بماند. بالاخره رادیکالیسم در هر دو جناح وجود دارد و بستگی دارد به اینکه چه کسی قدرت را به دست بگیرد و آن یکی می شود رادیکال و بعداز چند صباح دیگر طیف دیگر رادیکال می شوند و این داستان ادامه دارد.

🔹 باید یک مقدار همدلی کنیم که جریان هایی هم که مخالف دولت آقای پزشکیان هستند آرام ارام به فضای همدلی و وفاق برگردند./چند ثانیه

دیدگاهتان را بنویسید