این شبکه رقابت با ماهواره را برده است

▫️«نسیم» و الزام رقابت با اینستاگرام و تیکتاک
🔹۱۰ سال از آغاز پخش برنامههای یک شبکه خاص در تلویزیون ایران گذشت، شبکهای که بنای محتوای آن نشاط، سرگرمی، یادها و مسابقه بود و بر این اساس «نسیم» نام گرفت تا تجربه جدیدی از برنامهسازی تلویزیونی ایران را به نمایش بگذارد.
🔹«خندوانه»، «دورهمی»، «کودک شو»، «کتاب باز»، «عبدی شو»، «وقتشه» و … مخاطب را به صورت خانوادگی پای تلویزیون نشاند و مدل جدید از برنامهسازی را به بیننده ایرانی معرفی کرد.
🔹این شبکه که در ابتدا رقابت با تلویزیونهای ماهوارهای را به راحتی برد و برنامههای اصلی آن بیش از برنامههای پرهزینه خارجی دیده شد، حالا باید به فکر رقابت با اینستاگرام و تیکتاک و لایکی باشند تا مخاطب به جای دیدن ویدئوهای بارگذاری در این شبکههای اجتماعی، به سراغ برنامههای ترکیبی یا رئالیتی شوها و تاکشوهای «نسیم» برود.
🔹امری که میتوان با بازاحیای هوشمند و با هدف برخی برنامههای موفق گذشته، جایگزین کردن ایدههای تازه و بکر از سوی بااستعدادها با یکسری برنامههای کسلکننده و صرفاً آنتنپر کن و همچنین مطالعه روی سلیقه رسانهای جامعه و برومیسازی برنامههای پرطرفدار جهانی، به آن دست یافت.