🔹تحقیقات پلیس کرمان برای کشف معمای ناپدید شدن مرد جوان پرده از جنایات هولناک یک قاچاقچی مخوف برداشت. پس از یک هفته بررسی‌های تخصصی، مأموران به مرد ۴۷ساله‌ای به نام رامین رسیدند؛ کارمند یکی از ادارات شرق استان کرمان که براساس یافته‌های پلیس، آخرین فردی بود که با مرد گمشده مشاهده شده بود.

🔹هرچند با اعترافات رامین اسرار گم شدن مرد جوان فاش شد، اما ماموران همچنان به متهم مشکوک بودند، چراکه در سال‌های گذشته نیز افرادی در این شهر ناپدید شده بودند که سرنوشت آنها هرگز مشخص نشده بود.

🔹نکته مهم این بود که همه افراد گمشده، از اقوام یا آشنایان رامین بودند. در این شرایط، تحقیقات از متهم ادامه یافت و او در ادامه بازجویی‌ها به ارتکاب 3جنایت دیگر از جمله قتل دخترعمه‌اش هم اعتراف کرد.

🔹او گفت که دخترعمه‌اش و ۲ مرد دیگر از آشنایانش را هم در سال‌های ۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۷ با همین شگرد به قتل رسانده و اجساد آنها را داخل چاهی متروکه در بیابان انداخته است.

🔹به‌ گفته سرهنگ عبدلی، فرمانده انتظامی بم، ماموران علاوه بر کشف یک کلت کمری و فشنگ‌های مربوط از مخفیگاه متهم، موفق شدند چاهی به عمق ۲۰ متر را که اجساد قربانیان داخل آن دفن شده بود پیدا و بقایای اجساد را بیرون بکشند.

دیدگاهتان را بنویسید